آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهار زندگی من

آوینای پیانیست.

1392/4/28 16:32
نویسنده : شادی
400 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه برای ناهار خونه یکی از دوستان اصفهانی عزیز دعوت بودیم و فرصتی پیش آمد تا آوینا با ساز "پیانو" آشنا بشه.

به محض اینکه روی صندلی نشست، دو تا دست هاشو روی کلیدها قرار داد و شروع به نواختن کرد. چیزی که شنیده میشد یه چیزی توی مایه های آهنگ ترسناک فیلم های هیچکاک بود ولی گویا خودش تصور دیگه ای داشت، چون بعد از چند دقیقه خودش هم شروع به خواندن کرد، بعد هم شروع به تکان دادن قُنبل مبارک به سمت چپ و راست کرد.

 

 

البته این چیزی بود که بقیه می دیدن و می شنیدن. من آوینا رو  یه چیزی توی این مایه ها تصور میکردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تینا و رایان
31 تیر 92 14:25
قربون قنبل مبارک این جیگر طلای پیانیست
شازده امیر و رها بانو
31 تیر 92 19:20
سلام عزیزم ای جانم چه هنرمند مامانی تصور اطرافیان مهم نیست مهم تصورییه که خودت از گل دختری داری انشاالله یه روزی همونی میشه که خودت میخوای و البته خودشمرسی از اینکه به ما سر میزنی

سلام مریم جان. منم بابت همه مهربونی هات ازت ممنونم.

آمنه
1 مرداد 92 4:52
اییییییییییییییییییی جونم

قربونت حرکات موزون دخملی و تصوراتی مامانی

بابا دلمون براتون تنگ شده خو!


ما هم دلمون تنگیده گلم.
متین مامی ایلیا
1 مرداد 92 11:26
چه ژستی گرفته وروجک

فکر کنم بزرگ بشه پیانیست بشه، به استایلش میخوره


آره واقعا. برای خودم و بقیه هم خیلی جالب بود.
خودم هم خیلی دوست دارم پیانیست بشه.