آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

ماجرای کفش پوشیدن آوینا

1393/6/18 15:16
نویسنده : شادی
837 بازدید
اشتراک گذاری

از اون اولین باری که آوینا کفش هاشو پوشید، کلا یک بخشی از زندگی ما معطل کفش پوشیدن ایشون شده. نیم ساعت زودتر میام بیرون و منتظر میشیم خانم سر صبر کفش بپوشه. 

پله اول

 

یک کم براش سخته، میره پله دوم

 

بازم انگار پله مشکل داره، میره پله سوم

روی نرده ها

 

مورد داشتیم تا آخرین پله هم بالا رفته. خلاصه در نهایت یا خودش موفق میشه یا رضایت میده ما کمکش کنیم. 

من خودم شخصا فکر میکنم اشکال از پله هاست. باید خونه رو عوض کنیم.زیبا

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان فرخنده
18 شهریور 93 15:20
قربونت بشم با اون كفش پوشيدنت خاله جون پله هاتون مشكل داره وگرنه شما بلدي كفش بپوشي شادي جون موهاش را كوتاه كردي يا مدل موهاي مليساست تاب داره كوتاه به نظر مياد
شادی
پاسخ
موهاشو کوتاه کردم عزیزم. ولی موهاش فر فری هم هست کوتاه تر به نظر میرسه.
مامانِ بهار
18 شهریور 93 17:21
عزیز دلمممممممممم . حالا بهار از بیرون که میاد کلیدو میگیره درو باز کنه . خسته و کوفته باید یک ساعت پشت در صبر کنیم خانوم درو باز کنه . آخرش هم که ازش میگیریم با گریه میاد داخل.
شادی
پاسخ
عجب. پس از این داستانا همه جا هست!
لیلا مامان پرنیان
18 شهریور 93 19:11
عزیییزم
شادی
پاسخ
زهرا
18 شهریور 93 21:10
شادی
پاسخ
آویسا
19 شهریور 93 11:40
بچه مستقل میخوای باید این چیزارو به جون بخری
شادی
پاسخ
بله دیگه !!! چه میشه کرد
مامان زری
21 شهریور 93 22:34
جدا مادر و دختر باحالی هستید هم مورد مسافرت شمالتون هم این استقلال این کوچولوی دوست داشتنیتون تو مورد کفش پوشیدنش هر دوتونو دوست دارم
شادی
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم. باعث افتخار ماست.
مامان آوا
23 شهریور 93 12:28
بچه مستقل شده دیگه مامانی
مامان لیانا
23 شهریور 93 17:47
عزیزم چه با جدیت کفشاشو میپوشه نشون میده دختریه که میخواد خودش از پس کاراش بربیاد و این خیلی عالیه