آویناآوینا12 سالگیت مبارک

بهار زندگی من

تولد گوگوگی

1396/5/1 12:35
نویسنده : شادی
846 بازدید
اشتراک گذاری

گوگوگی کیست؟

گوگوگی از این عروسکهای نمایشی هست و فکر میکنم آوینا حدود 6 ماهش بود که ما اینو براش خریدیم. همیشه وسط اسباب بازی هاش بود و هیچ شخصیت و اسم خاصی نداشت. حدود یکسال و خورده ای قبل ما یکسری از اسباب بازی ها رو از دم دستش جمع کردیم و این عروسک هم جزوشون بود. چند ماه پیش طی یک خانه تکانی، آوینا دوباره این عروسک رو دید و عاشقش شد. اسمشو گذاشت گوگوگی.

عروسک گردانش من هستم. این عروسک حرف نمیزنه . خیلی شیطونه. خیلی مهربونه. و سعی میکنه با ایما و اشاره حرف بزنه.خندونک 

در یک عصر تابستانی که تصادفا جمعه هم بود، آوینا تصمیم گرفت که برای گوگوگی تولد 3 سالگی بگیره.

خودش رفت اتاقشو مرتب و دیزاین کرد.منم برای تولد گوگوگی کاپ کیک 3 دقیقه ای درست کردم.

دیزاین که میگم یعنی این!

بعد هم به دستور آوینا خانم من و شهرام و آوینا همگی صورتمون رو با تم گوگوگی رنگ کردیم. و اصن یه وضعی!

 

اینم گوگوگی و آوینابغل

اون 1و2و3 روی گوگوگی هم نوشته شده .خندونک

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان فرخنده
1 مرداد 96 12:59
تولد گوگوگی مبارک باشه چه خوبه که هر مناسبتی این وروجکها پیدا میکنند برای گرفتن تولد وشادی کردن خدا این مناسبتها را از ما نگیره