آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

شیرینی های دخترم

1394/12/9 10:18
نویسنده : شادی
647 بازدید
اشتراک گذاری

 

آوینا: مامان نگاه کن.... من یاد گرفتم بشکن بزنم..... فقط هنوز صدا نداره.خندونک

 

آوینا به تازگی  به بِشکَن زدن علاقمندشده و توی این چند روزه اینقدر تمرین کرده تا یه صدای خیلی کوچولو هم از اون دستای ناز و قشنگش درمیاد. منم هر بار تشویقش میکنم تا بیشتر و بیشتر تمرین کنه.

**********************

ساعت 10:30 شب

من: آوینا.... دیگه بریم مسواک بزنیم و بخوابیم؟؟؟

آوینا: ببین مامان .... آدم اول باید روی مبل بشینه .... بعدش خمیازه بکشه.... تا حس خواب بیاد. بعدش بره بخوابه....

 

چند دقیقه بعد

من: آوینا.... مامان بریم بخوابیم؟ حس خوابت اومد؟

آوینا: مامان من حسم خیلی دیر میاد!

من: سکوتتعجب

****************

آوینا: مامان.... اسم مامان روژان، پروانه است..... از حشراته...

من:سکوتقه قهه

 

پسندها (2)

نظرات (7)

سایت تفریحی مهرمانه
9 اسفند 94 13:07
سایت تفریحی مهرمانه جشنواره عکس خود را برگزار کرده است. هدف از این جشنواره به اشتراک گذاشتن عکسهای زیبای کودکان شماست دوست داریم با کمک شما از بهترین عکس‌های بچه‌های ایران عزیز در میان مطالب، صفحه اول و صفحات داخلی سایت منتشر کنیم عکس کودک شما در حال غذا خوردن، بازی، کتاب خواندن، ادا و اطوار درآوردن و هر بامزگی دیگری می تواند سوژه دوربین باشد عکس بگیرید و به سادگی آن را برای ما ارسال کنید تا در سایت منتشر کنیم فقط با توجه به ملاحظات نوشته شده، عکس خود را اپلود کنید و نام کودک خود از طریق نظرات بفرستید و منتظر انتشارش باشید زیبایی های کودکانتان را با ارسال عکس‌هایشان با ما به اشتراک بگذارید سایت تفریحی مهرمانه http://mehrmane.ir/
دایی محسن
9 اسفند 94 18:36
قررربونت برم که اینقدر شیرین زبونی
شادی
پاسخ
خدا نکنه. دوستت داریم دایی محسن
مرجان
9 اسفند 94 23:28
عزیزم دختر شیرین زبون
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
15 اسفند 94 8:30
اي جانم شيرين زبون قربونت بشم كه حس خوابت دير مياد يعني عاشق استدلالت هستم اول بايد خميازه بياد بعد خواب حالا خوب شده شادي جون به شما گفته جريان اسم پروانه را اگه مستقيم به خود شخص ميگفت عاشقتم آوينا شيرين زبون
شادی
پاسخ
آره والا.... شانس آوردم
مامان راحله
16 اسفند 94 17:23
شادی
پاسخ
شقایق دیزاین
16 اسفند 94 21:44
سلام,ميخواين يه قالب خوشگل با کلي امکانات واسه وبلاگ ني ني ي خوشگلتون داشته باشين؟ حتما به ما سر بزنيد. مطمعنم از وبلاگمون خوشت مياد. تقويم,قالب,پوستر ني ني هاتون.همه با وب ما[عينک][عينک] ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقايق ديزاين
شادی
پاسخ
زینب (مادر آرتین)
20 اسفند 94 12:55
ای جان ماشالله به این دختر شیرین زبون
شادی
پاسخ
ممنونم زینب جان