آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهار زندگی من

اصفهان!!!!

1392/4/27 16:33
نویسنده : شادی
403 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 6 صبح بعد از اینکه وسایلمونو تو ماشین گذاشتیم، آوینا رو هم خواب آلود نشوندیم توی صندلیش. چشماشو باز کرد و یک کم شوک زده ما رو نگاه کرد . بعد از اینکه متوجه شد ما پدر و مادرش هستیم و در صحت و سلامت عقلی هستیم، با خشم به روبرو خیره شد که تا یک ساعت ادامه داشت. بعد خوابش برید. 

 

نکته شرم آمیز اینکه از دیروز که اومدیم اصفهان، آوینا با دیدن هر کدوم از دوستانمون، وحشت زده به من میچسبه و حتی گریه هم میکنه. و در عوض امروز که رفتیم بیرون، جوری با مردم کوچه و بازار رفتار میکنه که انگار بچه کف اصفهانه و هر روز با مردم اینجا سلام و علیک داره.

 

توی گشت و گذارها و خرید، برای آوینا یک چادر بازی خریدیم که من شخصا خیلی دوستش دارم. جون میده برای خاله بازی!!!!

آوینا فقط دو نفر رو دعوت کرد که وارد حریمش بشن. من و خاله مهدیه (یکی از دوستان) .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سودابه
27 تیر 92 17:10
شادی جون عجب چادر بازی قشنگیه.ببخشید قیمتش رو میگین چنده و مال کجاست مال محمد متین بدون کف در اومدهوای یادم رفت واسه چی اومدم هاسلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا شما بهش رای بدین کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
مامان تینا و رایان
27 تیر 92 17:52
سلام شادی جون ...خوشحالم که برگشتی..چه چادر بامزه ای...خوش به حال آوینا جون و 100 البته مامان جونش که با هم خاله بازی کنن
آمنه
27 تیر 92 18:13
منم می خوام!خیلی باحاله!!!

در شمن ایشون که چادر بازی نیست!!! قلعه است!!!

آوینا خاله منم بازی


باشه . برگشتیم اهواز. سه تایی بازی می کنیم.
آمنه
27 تیر 92 18:18
خوشبحالت شادی
مامان یلدا و سروش
27 تیر 92 19:00
خصوصی


مامان یلدا و سروش
27 تیر 92 19:00
سفرتون همیشه خوش باشه عزیزم
شازده امیر و رها بانو
28 تیر 92 3:44
سلام عزیزم همیشه به سفر و شادی چه چادر قشنگی هم برای اوینا جونم خریدی مبارکت باشه خاله


مامان مليكا
29 تیر 92 12:44
قربونش بشه خاله دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان پریسا
30 تیر 92 16:15
وای چه خوب من هم دلم اصفهان میخواد

خوش باشید عزیزم.

چادرش خیلی خوشکله


ممنون عزیزم.
شازده امیر و رها بانو
30 تیر 92 19:28
سلام شادی جان خوبی؟الان دیگه باید ولایت خودتون باشین نه؟ولایتتون کجا هست؟هرجا هستین خوش باشین اوینای گلمو ببوس دلم براتون تنگ شده


[گل
مامان آرش
30 تیر 92 23:05
به ما هم راه میدی بازی کنیم.


بلهههههههههههههههههههههه.
متین مامی ایلیا
1 مرداد 92 11:27
سلام خوشحالم به سلامتی برگشتید

چادرشم خیلی خوشکله

حالا میره توش بازی کنه؟ ایلیا که به من میگه تو هم بیا توش تا بازی کنیم


ممنون متین جان. البته ما هنوز برنگشتیم. رفتیم تهران.
به نظرم هنوز خیلی کوچولوئه برای بازی با چادر.