آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

توافق یک طرفه!!!

1392/5/2 19:15
نویسنده : شادی
346 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتیم با آوینا توپ بازی می کردیم که توپ رفت زیر میز ناهار خوری.

به طرز بدجنسانانه ای که تا حدی هم از مهر مادری دور بود، توافق یک طرفه ای رو از طرف خودم تصویب کردم و به آوینا گفتم که هر کسی باید خودش کارهای خودشو انجام بده و مسئولیت عواقب کارهایی که انجام میده رو به عهده بگیره. خلاصه حالیش کردم که من زیر میز ناهار خوری بُرو نیستم.

این شد که خودش دست به کار شد.

 

در این مرحله آوینا متوجه شد که چه کلاهی سرش رفته ولی من باز هم بهش یادآور شدم که مسئولیت این کارش رو هم باید به عهده بگیره!!!!

 

آفرین دخترم.

به هر حال زندگی سخته دیگه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

متین مامی ایلیا
24 تیر 92 3:21
خیلیییییییییییییییییییییییی جالب بود

ایلیای ما که از این کلاها سرش نمیره، توپش که میره جایی همچین حق به جانب مارو میفرسته دنبالش که انگار نه انگار کاره خودش بوده، اگر هم نیارم عمرا خودش نمیره دنبالش، به من میگه:
"مامی من نه" یعنی من نمیرم بیارمش


شما یک دوره بیاد خونه ما. من قوانینش رو بهتون یاد میدم.
شازده امیر و رها بانو
24 تیر 92 4:09
الهی بگردم آوینا داره گره میکنه ؟ جانم چقدرم حرف گوش کنه بچه ام اگه امیر بود عمرا نمیرفت دنبال توپ


مامان تینا و رایان
24 تیر 92 7:48
ای دون ای دون...ولی خوبه از الان با این تمرینهای کوچیک مهارتهای بزرگ بدست میاره ..فداش شم
آمنه
24 تیر 92 14:09
احسنت یعنی من کشته این مهارتهای تربیتی شمام شادی بانو! عوضش مسئولیت پذیر می شه
فیروزه
27 تیر 92 13:54
شادی از اون موقع هاست که آوینا پاشو پاشو خودتو جم و جور کن دیگه؟


دقیقا!!
مانلی مادر باران
2 مرداد 92 22:11
دخمل دوست داشتنی دارین نوع خاطرات نوشتنتونم جالبه همیشه شاد باشین


مرسی مانلی جان. لطف داری عزیزم.