آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

بهار زندگی من

قلک تشکر

1396/9/13 21:43
نویسنده : شادی
537 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو قبلا توی اینستا گذاشتم. اینجا هم برای دوستانی که ما رو تو اینستا ندارند میگذارم.

مدتی پیش، موقع شب با ماشین از زیر پل طبیعت می گذشتیم و از زیبایی و نورپردازی آن در زمان شب خیلی به وجد اومدیم. آوینا در صندلی عقب ماشین مشغول دیدن کارتون بود. می خواستیم توجه اونو هم به این زیبایی جلب کنیم!
بهش گفتیم :آوینا یک سورپرایز!!!!پل طبیعت رو نگاه کن چقدر قشنگه!
آوینا هم با بی تفاوتی گفت:اینجور چیزها که سورپرایز نیست! 
یادم نیست دقیقا با چه جملاتی ولی یادمه گفت که اگه بگی یک خونه بزرگ که باغ و حیاط بزرگ داره خریدیم،اون وقت سورپرایزه!
راستش اولش توی ذوقم خورد ولی بعدش تلنگری بود تا به این فکر کنم که چجوری میتونم نگاهش رو به زندگی و اتفاقات خوب زندگیش بیشتر جلب کنم! چکار کنم که نیمه پر لیوان زندگیش رو ببینه و از اتفاقات هر چند کوچک زندگیش شاد باشه و لذت ببره! تا اینکه فکری به ذهنم رسید!
یک قلک (به انتخاب خودش)خریدیم و اسمشو گذاشتیم،"قلک اتفاقات خوب".
قرار شد هر شب قبل از خواب، هر چیزی که باعث خوشحالیش شده را بنویسیم و داخل قلک بیندازیم و بابت اون از خدای مهربون تشکر کنیم!
تا وقتی که باسواد بشه من برایش می نویسم و امیدوارم بعدها برایش عادتی باشد که همیشه نگاهش به زندگیش دیدن اتفاقات خوب و ساختن لحظه های قشنگ باشه.

پسندها (1)

نظرات (0)