آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

بهار زندگی من

دختر مادر شجاع!!!!!

1392/5/2 19:16
نویسنده : شادی
368 بازدید
اشتراک گذاری

امروز توی آشپزخونه بودم که یهو آوینا جیغ و ویغ کنان، بر سر زنان و ماما گویان اومد پیشم و دستمو گرفت تا چیزی نشونم بده. رفتیم تا دم در خونه نزدیک جا کفشی. اونجا این موجود فلک زده و بدبخت رو دیدم.


 

یک پروانه که کلا یک سانت بیشتر نبود و وقتی آوینا انگشتشو می برد نزدیکش به اندازه نیم سانت حرکت میکرد و آوینا جیغ میزد.

همیشه توی ذهنم آوینا رو دختری شجاع تصور میکردم که وقتی من از ترس سوسک جیغ میزنم، دلاورانه میاد و با دمپایی میزنه تو سر سوسکه و میگه مامان جون نترس !!! من اینجام.

 

امروز با دیدن این صحنه ها کاخ آرزوهام بر سرم خراب شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرتین
20 تیر 92 0:09
سلام.ممنون که به وبلاگ ما سر میزنید.دختر نازتو ببوس.
راستی من عاشق عکسی هستم که تو قسمت معرفی سایت زدی


ممنون عزیزم.
متین مامی ایلیا
20 تیر 92 1:47


خیلی با نمک بود


مامان تینا و رایان
20 تیر 92 7:57
هاهاها...تینا که بچه بود از هیچ چکو جونوری نمیترسید ...برعکس من..بچه ها از مامانا الگو برداری میکنن..تینا جیغ منو دید یاد گرفت که باید از جک و جونور ترسید...الان طوری شده که فوبیای حشرات گرفته ...دستگاهی گرفتیم که به برق وصل میشه و صوتی است البته برای انسانها صدا نداره ولی حشرات رو دور میکنه...خلاصه داستان داریم با تینای 8 ساله سر حشرات..سعی کن جلوش ترست رو نشون ندی...شادی جون زیر همون پست عکس قطره طلا رو پیوست میکنم...دوست داشتی سر بزن بین


دقیقا منم همین جوری فکر میکردم. برای همین همیشه تو این فکر بودم که ترسمو نشون ندم. ولی آوینا انگار ژنتیکی ترسوئه

آمنه
20 تیر 92 15:57
یه مدت بفرستش پیش من می ریم غار خفاش می گیریم خوب می شه!


قربونت بشم عزیزم. اونوقت ممکنه علیه خودم استفاده کنه.
مامان پریسا
21 تیر 92 10:22
پانی(مامانه بهداد)
21 تیر 92 15:30
ای بابا مامان جون انقدر زود نا امید نشو حالا کو بزار دخملمون بزرگ بشه ببین چقدر شجاع بشه آخه من هرچی نینی فسقلی شجاع دیدم وقتی بزرگ شد ترسو شد و همینطور برعکس.
بهداد از هاپو و پیشی نمیترسه میره بغلشونم میکنه ولی از پروانه تو پارک فرار میکرد . دنیایی دارن این وروجک ها برای خودشون.



عجب!!! پس هنوز جای امیدواری هست.
مانلی مادر باران
4 مرداد 92 19:56
بچه من نزدیک 4 سالشه از خفاش نمیترسه ولی از یه پشه اندازه نوک سوزن میترسه صد رحمت به آوینا


ای جانم. این بچه ها هر کدومشون یک پروژه هستند برای خودشون