آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

پدیده برق رفتگی

1392/5/2 19:17
نویسنده : شادی
392 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح، ساعت 7:30 آوینا مشغول شیر خوردن بود که برق قطع شد. از بد حادثه ، آوینا بعد از تموم شدن شیرش تصمیم گرفت بیدار بمونه.

طبق روال معمول دست منو گرفت و از تخت پائین اومدیم و قدم زنان رفتیم سمت هال و باز هم طبق معمول آوینا توی ورودی هال ایستاد تا من برم لامپ ها رو روشن کنم (خونه ما متاسفانه خیلی نورگیر نیست).

اول تصمیم گرفتم راضی اش کنم که بخوابه ولی بعد که دیدم بی خیال نمیشه، براش توضیح دادم که برق قطع شده و چون برق قطع شده، لامپ ها روشن نمیشن، کولر روشن نمیشه، و حتی مجبور شدم بغلش کنم و با هم چند تا کلید رو بزنیم تا ببینه که برق نیست.

 

ولی مگه بی خیال میشد؟

خلاصه یکی دوساعتی من داشتم فَک می زدم. بعد از اینکه شونصد بار هی اشاره کرد به لامپ ها و گفت: بَر (برق)، خوابید و من هم در حالیکه داشتم فکر میکردم که بچه ها عایا به روح اعتقاد دارند یا نه؟ خوابم برد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تینا و رایان
17 تیر 92 10:47
خدا حفظش کنه گل دختری رو عزیزم


مرسی عزیز دلم.