آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار زندگی من

علاقه به زیور آلات

1392/5/2 19:24
نویسنده : شادی
470 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر میرسه علاقه به زیور آلات و تزئینات آویزون کردنی از عنفوان کودکی در کودکان دختر به وجود میاد. حتی شاید از شکل گیری جنین.

تهران که بودم چند تا النگوی پلاستیکی براش خریدم. اینقدر دستش کرد و درآورد که شکست.

مقداری مهره رنگی خریدم و با کش قیتون براش دو تا دستبند درست کردم. این روزها وقتی صبح از خواب بلند میشه میره سراغ وسایلش و دستبندها رو دستش میکنه و با رقصیدن و نانای کردن خوشنودی خودشو نشون میده.

 

 

اینم کاربردش در مورد پا

 

 چقدر دنیای بچه ها ساده و قشنگه.

دختر عزیزم من از تو زندگی کردن رو یاد می گیرم.  به من یاد دادی که چطور از چیزهای کوچک خوشحال بشم و لذت ببرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریسا
25 خرداد 92 1:38
خوب این هم از علایق دخترونس دیگه

راستی مامانی؟ اگر همشهری هستید بفرمایید در خدمتیم.


حتما. خدمت از ماست. خوشحال میشیم.
مامان پریسا
25 خرداد 92 1:54
اهاااان از این نظرررر. نه گلم این که نیازی به دلسوزی نداره. همین که دوست خوب و مامان مهربونی باشید برای ملحق شدن به جمع مامان ها کافیه.


ممنون. خوب من فکر کنم هر دو تا شرایط رو دارم.
آمنه
25 خرداد 92 19:29
ای جونم
خدا رو شکر که درعوض زحمت هایی که حتی قبل از بدنیا امدنش واسه مامانش داشته این همه حس خوب فراوون بهش میده

الهی خدا واس هم حفظتون کنه


مرسی عزیزم. امیدوارم تو هم به زودی از این نعمت زیبا لذت ببری.
شازده امیر و رها بانو
25 خرداد 92 20:15
سلام شادی جان همیشه به گردش سفر خوش گذشت؟ جیگر این دخترو که از الان به زیور الات علاقه داره جونم برای اوینای گلم و مامانش راستی شما کدوم شهر هستین؟


ممنون گلم. جای دوستان خالی. خیلی خوب بود.
ما اهواز هستیم مریم جان.
مامان نازی و یاسی
25 خرداد 92 23:19
سلام ماشالله به دخمل نازم
چقدر جمله آخرتون به دلم نشست



خیلی ممنون عزیزم.
مامان آنی
26 خرداد 92 17:58
آفرین شادی جون مامانی با سلیقه


مرسی گلم. چه کنیم دیگه!!!