آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بهار زندگی من

نظرات (8)

مامان نازی و یاسی
8 خرداد 92 1:20
جیگرشو ماشالله


مرسی عزیزم.
شازده امیر و رها بانو
8 خرداد 92 1:47
سلام شادی جان ایشالله عروسش کنی دختر گلت رو عزیزم خیلی نازه


مرسی مریم جان. امیدوارم در کنار هم موفقیت ها و بزرگ شدن بچه ها رو ببینیم.
آمنه
8 خرداد 92 11:51
ای جونم زبونشو
الهی خدا واسه مامان و باباش حفظش کنه
مامان و بابا رو هم واسه دخملی

الهی همیشه کنارتون سلامت و شد باشه شادی جونم


مرسی آمنه جونم. خدا شما رو هم واسه ما دوست نگه بدارد.
آمنه
8 خرداد 92 11:52
شاد! نه شد!


یعنی چی اونوخ؟
منا مامان الینا
11 خرداد 92 11:38
مامانیش عکسهاش خیلی خوشکلن؟
کدوم آتلیه رفتید؟
اهواز عایا؟


ممنون عزیزم. آتلیه آوا. تهران بردمش.
مامان تینا و رایان
18 شهریور 92 11:33
عزیز دلم من چرا ندیده بودم اینا رو؟؟


نمی دونم.
مامانی بهار
29 خرداد 93 16:59
سلام مامان مهربون بخاطر اسم بهار به وبتون کنجکاو شدم وقتی عکس آتلیه رو نگاه میکردم به پسرم گفتم مهیار این نی نی شبیه کیه؟گفت بهار آره مامان جون آوینای هزار ماشاءالله خوشگلم حالتش به بهارم شبیه. خوشحال شدم .
مامان فرخنده
28 دی 93 15:41
عاشق اون عكس كه لباس محلي پوشيده هستم چقدر بچه ها زود بزرگ شدند الان آوينا جون براي خودش خانمي شده
شادی
پاسخ
بله واقعا زود بزرگ میشن. و ما داریم پیر میشیم. موقعی که عکس رو گرفتیم تازه راه افتاده بودیم و ما هم در حین راه رفتن ازش عکس گرفتیم.