آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

دلم میخواد غر بزنم!!!!

1392/5/2 19:23
نویسنده : شادی
440 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یک هفته تست سفیده تخم مرغ، امروز آوینا برای اولین بار یک نیمرو ی کامل خورد.خدا رو شکر تا الان هم علامت خاصی نداشته. اما در عوض امروز  فقط دو سه تا قاشق غذا خورد تا من خیلی هم جوگیر نشم. چه می دونم، بازم خدا رو شکر!!!

هر چی بزرگتر میشه، خواسته ها و توقعاتش هم بیشتر میشه، و با توجه به گرمی هوای اینجا من واقعا گاهی کلافه میشم که باید چجوری توی خونه سرشو گرم کنم. در ضمن از صبح تا شب واقعا نمیرسم برنامه ها و کارهای خودم رو انجام بدم. توی روز براش کتاب می خونم، باهم بازی می کنیم ولی باز هم وقت زیاد میاریم.

 

عکس روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرتین
27 خرداد 92 9:45
سلام ماشالله به دختر شیرینتون خدا حفظش کنه ،با تبادل لینک موافقید؟
منو با نام آرتین نابغه کوچک لینک کنید و بهم خبر بدین با چه نامی لیکتون کنم؟


بله حتما. لینکتون می کنم.
آمنه
27 خرداد 92 15:09
ای جونم
عزیزم
خدا قوت مامان جون


ممنون مهربونم
مامان نازی و یاسی
27 خرداد 92 23:01