آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

بَبو؟؟؟!!!

1392/5/2 19:33
نویسنده : شادی
478 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از شام تصمیم گرفتیم بریم برای آوینا از هلال احمر شیر خشک بگیریم. لباس های آوینا رو به استثنای جوراب تنش کردم (چون روی سرامیک ها سر میخوره) و خودم مشغول آماده شدن بودم که دیدم آوینا وسط نشسته و سعی داره خودش جوراب هاشو بپوشه.

چند دقیقه با وسواس تمام سعی داشت جوراب بپوشه که آخرش من دلم طاقت نیاورد و کمکش کردم.

 

بَبو؟!!!

بیرون که بودیم آوینا به یک مغازه سمبوسه فروشی اشاره کرد و گفت "بَبو" .

دوباره به یک آقایی که توی ماشین نشسته بود اشاره کرد و همینو تکرار کرد. یک بار هم وقتی داشتیم از یک میدان رد می شدیم. خلاصه ما نتونستیم معنی دقیقش رو بفهمیم.

از کلیه پدر و مادرهایی که بچه های بین 1-2 سال دارن تقاضا داریم اگه در فرهنگ لغت بچشون همچین کلمه ای بوده و فهمیدن دقیقا معنیش چیه، به ما هم بگن.

 مَمون. به قول آوینا .

یک میوه دیگه هم به فهرست خوراکی های قابل مصرف آوینا اضافه شد. طالبی.

اینم از جوجه گردانی آوینا در پایان شب. که اگه پستونک دهنش نباشه یک صدایی شبیه جیک جیک هم در میاره.

اون صحنه پشت سرش هم  وضعیت خونه ماست. برای اینکه آوینا خانم راحت پشت مبل ها بازی کنه.

تصمیم گرفتم که براش ماست را تست کنم و منتظرم قرمزی روی باسن مبارک بر طرف بشه. تا بریم به سراغ غول. خیلی دلهره دارم، چون اگه با ماست مشکلی نداشته باشه می تونیم امید داشته باشیم که آلرژیش رو به بهبوده. التماس دعا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منصوره.الف
15 اردیبهشت 92 1:10
سلام بر شما مادر عزیز در دنیایی با اسم "فرزند مهدوی" با موضوعات مختلف و کاربردی جهت تربیت فرزندان مهدی یاور در خدمتم. منتظر حضور گرم شما هستم