آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

سبزی خوردن

1392/7/1 21:55
نویسنده : شادی
774 بازدید
اشتراک گذاری

از زمانیکه یادم میاد، سبزی خوردن پای ثابت مخلفات سفره ما بوده و هست. مامانم همت عجیب و وصف ناشدنی در تهیه سبزی خوردن برای سفره داره.

برای همین وقتی امروز ، دیدم که آوینا همراه با هر قاشقی که دهنش میزارم یک برگ ریحون هم میچپونه توی دهنش، خیلی تعجب نکردم. به هر حال شاید دانشمندان روی این مسئله خیلی کار نکرده باشند، ولی علاقه به سبزی قطعا زمینه ژنتیکی هم داره.

اما شما خودتون قضاوت کنید: بوی تره و پیاز که از دهن یک بچه ی یک سال و نیمه به مشام میرسه را دقیقا باید کجای دل گذاشت؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فرزانه
1 مهر 92 23:29
باید دهنشو بو کرد کیف کرد قربونه سبزی خوردنش برم
الناز مامان طاها
2 مهر 92 0:01
لازم نیست جایی از دل گذاشته شود باید بو کشیده شده و لذت برده شودآوینا در هر صورت کارش درسته


به روی چشم!!!
مامان پارساجونی
2 مهر 92 0:58
نوش جونش آره مام اکثر اوقات سبزی داریم وپارسام سبزی دوست داره اونکه عاشق تربچه وپیازچه سفک کن!!!!!!!!!!!!!!و به قول شما فکر کنم ژنتیکی باشه


نوش جونش. خیلی خوبه که سبزیجات مصرف کنن.
مامان تینا و رایان
2 مهر 92 8:05
خیلی خوبه من تنبلی میکنم و اصلا سرسفره نداریم.اخه اول صبح باید رفت خرید و من با بچه نمیتونم ..خیلی خوبه که میخوره من هم باید به سبد خانوار اضافه کنم..


منم اصلا وقت نمی کنم ولی مامانم خیلی جدیه توی این کار.
مامان سهند و سپهر
2 مهر 92 8:11
چقدر باحال چقدر خوب كه مي خوره. شما خودتون قبلا بهش نداده بودين ؟ اگه نداده بودين و حالا دوست داره كه مطمئنن ژنتيكيه. آخه منم ميذارم سر سفره ولي پسرا فقط ميذارن دهانشون و ميندازن بيرون زود! يعني فقط سبزي هاي بيچاره نفله ميشن


نه سعیده جون. من وقت نداشتم سبزی آمآده کنم. خونه مامانم یاد گرفته که بخوره.
مامان پریسا
2 مهر 92 15:08
وای چه خوب. ما هم زیاد مصرف میکنیم. البته چون میدونم باقی سبزی ها برای پریسا تنهد هستن بیشتر بهش پرپین میدم که هم خنک و هم ابداره و هم طعم تند و تیز نداره.

خیلی عالیه. البته اینجا پرپین نیست.
آمنه
2 مهر 92 21:18
نوش جونش! ولی ژنه خیلی قوی بوده!!
مامان تینا و رایان
2 مهر 92 22:08
خانوم ما رو به هوس انداختی رفتیم خریدیم


ما اینیم دیگه. نوش جان.
مامان سهند و سپهر
4 مهر 92 9:32
دلمون تنگ شده


ممنون گلم.
پرنیان
5 مهر 92 10:11
ژنتیک هم احتمالا از عادتهای خانوادگی شکل گرفته...


احتمالا
مامان پارساجونی
5 مهر 92 11:44
مامانی دلمون تنگید پس چرا آپ نمیکنی خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خوبیم عزیز دلم. ممنون که به یادمون هستی.
الناز مامان طاها
5 مهر 92 11:59
اويناااااااااااااشادييييييييييييييييكجاييييييييييييد؟


ای جونم . الناز جونم . من که توضیح دادم گلم. چشم سعی می کنم زودتر بیام .