آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

اولین تجربه آرایشگاه

1392/7/1 21:44
نویسنده : شادی
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار آوینا رو بردیم آرایشگاه تا صفایی به موهای ژولی پولی اش بدیم. همانطور که از عکس هاش معلومه، لب و لوچه اش آویزون بود. البته گریه نکرد ولی قیافه اش شبیه علامت سوال شده بود.

 

 

بعد از اتمام کار و زمانیکه مطمئن شد، قرار نبوده که بلای خاصی سرش بیاریم، از فاز علامت سوالی خارج شد و به این نتیجه رسید که به طرز کاملا مودبانه ای (جوری که خانم آرایشگر هم بدش نیاد) از این صندلی ها میشه به جای سرسره استفاده کرد.

 

 

توی راه برگشت به خونه، بردمش پارک. این دخمل گوگولی که کنار آوینا روی سرسره نشسته، آناهیتا دختر همسایه مامان ایناست . آوینا خیلی دوستش داره و گاهی هم برای نشون دادن محبت قلبی، موهای آناهیتا رو میکشه!!!تعجب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرزانه
1 مهر 92 23:27
مبارک موهاش باشه خیلی خوب شد البته دخترمون خودش نازه


مرسی فرزانه جون. ممنون از لطفت.
الناز مامان طاها
1 مهر 92 23:56
سلام عسل خالهمبارک باشه عزیزمعجب محبت قلبی ای


ممنون خاله الناز
مامان پارساجونی
2 مهر 92 0:55
مبارکت باشه عزیزم خوردنی بودی خوردنی تر شدی مامانش یه اسفند دود کن براش


ممنون عزیزم.
مامان تینا و رایان
2 مهر 92 8:03
آخی اولین بار بود؟ایشالا واسه عروس شدن بری آرایشگاه خوشگل خاله این خلاقیتت منو کشته جیگر


بله اولین بار بودکه بردمش آرایشگاه. دفعه قبل دایی محسن براش کوتاه کرد.
مامان سهند و سپهر
2 مهر 92 8:13
مباركه باشه
واي شادي جون اون دومين عكس كه به قول شما حسابي لب و لوچه ش آويزونه چقده خوردني شده واااااااي اگه نزديكم بود خورده بودمش. سپهر من هم گاهي اين قيافه اي ميشه و من مي خورمش خيلي خوشم مياد از اين شكل و قيافه اي كه گرفته


ممنون. آره خیلی خوردنی میشن. منم کلی چلوندمش.
مامان پارسا جونی
2 مهر 92 8:58
سلام شادی جون من با کرووم وفایر فاکس و اکسپلورر رفتم ولی بازم نشد گلم


میام پیشت.
مامان پریسا
2 مهر 92 15:10
مبارک باشه اوینا جون. معلومه که ارایشگاه ترس نداره


ممنون عزیزم.
آمنه
2 مهر 92 21:16
ای جونم قربونش برم خوردنی
متین مامی ایلیا
3 مهر 92 13:54


خیلی با نمک بود عیب نداره شادی جون بزار بکشه

راستی وب اشپزی تونم خیلی خوبه من لینکش کردم


ممنون عزیزم.