آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

مینی

1392/6/21 16:44
نویسنده : شادی
335 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یک فروند مگس اومده بود خونمون. آوینا متوجه مگس شد، چون روی صندلیش نشسته بود.

به محض آگاهی از وجود مگس، سریع یک مجله بلا استفاده را لوله کردم و در کمین نشستم. بعد از چند تا سرکوب ناموفق (مگسه کاملا حرفه ای و دوره دیده بود)،با مجله لوله شده در دست، رفتم سراغ کاری که دستم بود.

ولی آوینا همچنان پیگیر بود. با چشمان گرد شده از تعجب، مگس را دنبال میکرد و هر جا مینشست داد میزد: ایناااااا

منم سریع میرفتم (البته مگسه توی این فاصله پرواز میکرد) و میگفتم : کجا رفت؟؟؟؟

 آوینا: اَبا  (اهواز) (با حالت تعجب)

 

در نهایت مگس متجاوز به سزای عملش رسید.

ولی آوینا با مرگ مگس کنار نیومده و هی دنبال مینی (مگس) میگرده.


 در مورد اَبا در پست های قبل

http://avina1391.niniweblog.com/post95.php

و

http://avina1391.niniweblog.com/post98.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تینا و رایان
21 شهریور 92 17:30
نه مامان جون احتمالا منظورش "هوا" بوده این دفعه.


برای دلخوشی من میگی دیگه!!! مگه نه؟؟؟!!!
آمنه
21 شهریور 92 23:10
لایک مامان تینا و رایان!
امیدت به خدا باشه خواهر!


باشه
الناز مامان طاها
21 شهریور 92 23:42
شادی جون مگس کش هم اختراع شده ها..........

خوب دخملی نظرشو گفته






ما مگس کش نداریم. چون در و پنجره ها رو نمی تونیم زیاد باز بزاریم که مگس بیاد و بخواهیم مگس بکشیم که مگس کش داشته باشیم.


الناز مامان طاها
22 شهریور 92 1:18
ببخشید حالا چرا میزنی

اصلا هر چی شما بگید همون مجله بهتره مگسه هم با معلومات از دنیا میره
و مجددا
حیف که مگسه رفته ابا و الا میدونستم چی کارش کنم......


چششششممممممم



آیکون یک عدد شادی در حال ناز دادن یک عدد الناز
شازده امیر و رها بانو
22 شهریور 92 21:55
سلام شادی جان ممنونم که به یادمون هستی نازنین
من هر شب با گوشیم میام نت و بهتون سر میزنم نظر نمیذارم شرمنده بخدا خوابم میبره اما هر شب وقتی شیرین کاریهای آوینا رو میخونم کلی میخندم و روحیه میگیرم بخدا حتی یه موقعهایی عکساشو به محمد هم نشون میدم و نوشته هاتونو براش میخونم کلی قربون صدقه اش میرم انقدر دلم میخواد شما و آوینارو ببینم شاید باور نکنی آوینا یه جوری تو دلم نشسته خیلی عزیزه خیلی هزارتا بوس برای آوینا جونم و مامان گلش براش اسپند دود کن


مرسی عزیز دلم. شما خیلی لطف داری. دل به دل راه داره. منم امیدوارم یک روزی شما و بچه های گلتو ببینم.