آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

در ادامه ی مخ زنی آوینا

1392/6/21 20:21
نویسنده : شادی
368 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامه ی

http://avina1391.niniweblog.com/post121.php

غذایمان را خورده ایم و در حالیکه من در حال جمع و جور کردن هستم، شهرام ، آوینا رو میبره تا صورت چرب و چیلیشو بشوره. توی راه نجوا کنان و درِگوشی از آوینا می پرسه: تو خوشگل کی هستی؟؟

و آوینا هم با صدای نجواگونه جواب میده: ماما

قیافه شهرام: به تخیل شما واگذار می شود.

قیافه من:از خود راضی

 

دعا نوشت: خدایا روزی را نیاور که ورق برگردد و  شهرام بیاد همین ها را در مورد من بنویسد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان تینا و رایان
21 شهریور 92 21:02
آمین


یعنی ممکنه یک روز اتفاق بیفته شادی؟؟؟؟
آمنه
21 شهریور 92 23:10


بازم امیدت به خدا باشه شادی جونم


باشه. من مطمین هستم که همیشه همین طوری میمونه
الناز مامان طاها
21 شهریور 92 23:37
وایییییییییییییییی یه پست بزاری
شادی:آوینا تو خوشگل کی هستی؟
آوینا:با
و اینم حال و روز خوانندگان وبلاگ
و اما درون امروز آقا شهرامحالا چی میشه یه بارم بگی با
و اما ظاهرشون مقابل شادی جونمن از این بابت خوشحالم(من و تو نداریم)


آفرین الناز. مثل اینکه طاها از این بلاها سرت آورده.
الناز مامان طاها
22 شهریور 92 1:08
تا باشه نظرات ارزشمند اینجانب رو سهوا پاک نفرمایید،دقت کن جانم این نظرات حکم طلا رو داره
فرزانه
22 شهریور 92 2:15
امیییییییین
نسترن
22 شهریور 92 13:02
نعمه های ناشینده ساز می کنند
بهتر از تمام نعمه ها و سازها
روی مخمل لطیف گونه هات
غنچه های رنگ رنگ ناز
برگهای تازه تازه باز می کنند
بهتراز تمام رنگ و راز ها
خوب- خوب- نازنین من
نام تو مرا همیشه مست می کند

بهتر از شراب،
بهتر از تمام شعرهای ناب
نام تو، اگر چه بهترین سود زندگی است
من تورا
به خلوت خیالی خود
بهترین-بهتری- من خطاب میکنم
بهترین بهترین من

ممنون نسترن جان