آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

میوه خوردن

1392/6/20 23:49
نویسنده : شادی
300 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از مواردی که همیشه در مورد آوینا برام مهم بوده ، عادت به میوه خوردن است.

توی میان وعده ها توی ظرف مخصوص خودش، میوه خورد می کنم و با یک چنگال میدم دستش، اصلا هم نگران چنگال و چشم و چالِش نیستم. چون تمام مدت میوه خوردن یکجا میشینه و اگر آسمان به زمین میاد هم از جاش تکون نمیخوره.

بعد هم که میوه اش تموم شد، میاد میگه "تبوم". (تموم)



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز مامان طاها
21 شهریور 92 1:04
ای جااااااننننننممممممم
واسه ما با کمی تفاوته بشقابه آسمون به زمین بیاد از جاش تکون نمیخوره اما آقا طاها............


اینو که میگی خیلی ناراحت میشم. همش فکر می کنم چه راهی هست که بچه های بد غذا خوب غذا بخورن.؟!!!!
الناز مامان طاها
21 شهریور 92 1:06
راستی این صندلی به میوه خوردن هم کمک میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


احتمالا گذاشته پیشش که جایی نره.
فرزانه
21 شهریور 92 1:32
نوش جونش
صندلیش هم کنارشه جیگر


آره دیگه. صندلیشو گذاشته کنارش تا جایی نره
مامان سهند و سپهر
21 شهریور 92 8:00
نوش جونش.
خدارو شكر كه ميوه دوست داره و مي خوره. نمي گه دوباره برام بريز؟



بله معمولا یک درگیری با هم پیدا می کنیم.
مامان تینا و رایان
21 شهریور 92 8:45
سلام عزیزم در مورد عوض کردن بکگراند..باید کد هر بکگراندی رو که از سایتها میگیری از قسمت مدیریت وبلاگت تنظیمات وبلاگ رو باز کن بعد اون کد رو توی قسمت اسکرسپتهای اختصاصی وارد کن و دکمه ذخیره تنظیمات رو بزن.من چند تا از سایتها رو معرفی میکنم که ازشون بکگراند گرفتم http://www.dazzlejunction.com/backgrounds/ این سایت روی هر کدوم از بکگرندها که موضوعات مختلفی دارن مثل کودکانه..عاشقانه..کلیک کنی برات کلی بکگراند میاره که پاینش میتونی صفحاتشو ورق بزنی و انتخاب کنی..انتخاب که کردی روش کلیک کن زیرش کد بهت میده کدش رو کپی کن بریز تو اسکریپتها و ذخیره کن اینم یکی دیگه که شیوه کار به همون صورته http://thecutestblogontheblock.com/category/backgrounds اینم یکی دیگه اینو از گوشه سمت چپ موضوع بکگراندتو انتخاب کن و برات میاره و کدش رو بگیر..من بیشتر از همون اولی استفاده میکنم...اینم بگم بعضی از قالبها با بکگراند کار نمیکنن...قاب فعلی من اینجوریه مجبور شدم بکگراندمو بردارم..
مامان تینا و رایان
21 شهریور 92 8:48
بر عکس پسری من که باید کل خونه رو راه بره میوه بخوره دخترت تر و تمیزه ماشالا..پسر من که به حسنی نگو بلا بگو گفته زکی..نه میزاره موهاشو شونه کنم...نه ناخنهاشو بگیرم..حموم هم فقط آب بازی تو وان حمومش رو دوست داره روی سرش آب بریزم بدش میاد


قربون پسر با نمک و شیطون بلای تو.
آمنه
21 شهریور 92 13:06
ای جونم



مامان پارساجونی
21 شهریور 92 13:07
آفرین دخمل تمیز و مرتب نوش جونت خاله جون گوشت بشه به تنت جیــــــــــگــــــــــــــــــر


ممنون گلم. پارسا جونم رو ببوس.