آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

فتوحات جدید آوینا

1392/5/2 19:34
نویسنده : شادی
348 بازدید
اشتراک گذاری

توی این یکسال آوینا تقریبا به همه سوراخ سنبه های خونه 73 متری ما سرک کشیده بود الا آشپزخونه. اونم به این خاطر که میز مبل رو گذاشته بودیم در ورودی اپن.

امروز آوینا از این مانع هم گذشت و تمام امروز را در آشپزخانه گذروند.

 و اینم اولین فضولی ها توی آشپزخونه

 

مجبور شدم در تمام کابینت ها رو با روبان ببندم .

در قدم بعدی رفت سراغ سطل برنج و دست کرد لای برنج ها و یک مشت برداشت که خوشبختانه توی هوا دستشو گرفتم . بعد هم تا برم دمپایی ها رو از جلوی چشمش بردارم رفت سراغ پیاز و سیب زمینی ها. ای خدا !!!!

در آخر مجبور شدم بنشونمش روی صندلی تا یک کم به خودم مسلط بشم. یک جورایی حس می کردم به حریمم تجاوز شده.

اینم قیافه نادم آوینا پس از نشستن روی صندلی.

امروز برای اولین بار ، آوینا ماکارانی خورد. یک کم بی رنگ و رو شده. یک کم در مورد رب گوجه معذوریت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)