آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

آوینای شکم پرست

1392/5/3 16:29
نویسنده : شادی
382 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و آوینا با یک کاسه ماست  (به قول خودش "ما" ) نشستیم روی زمین تا خانم ماست میل کنند.

بعدش یهو آوینا موقع بلند شدن، دستش خورد به کاسه ماست و یک کمیش ریخت روی فرش. 

قیافه اش رو باید می دیدیدناراحت. اول یک نگاهی به من کرد بعد هم نگاهی به ماست های ریخته شده روی فرش . بعد هم زد زیر گریه.

یعنی اگه شما فکر می کنید دلش به حال فرش مامان اینا سوخته بود، سخت در اشتباهید. فقط و فقط به خاطر اینکه ماست  هدر رفته بود ناراحت شد. نشون به اون نشون که وقتی فهمید هنوز کمی ماست ته کاسه مونده، گریه اش رو قطع کرد و به خوردن ادامه داد.

 

ماست و ماکارونی از خوردنی های مورد علاقه آویناست .

 

آلرژی نوشت: دوباره دارم ماست رو تست می کنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تینا و رایان
3 مرداد 92 17:58
آخی آلرژی داشت؟چطوری فهمیدی الرژی داره؟فقط به ماست؟ در مورد اون استیکر ها من کوچیکش رو کد اچ تی ام ال دادم تو اسکریپت اختصاصی واسه زیباسازی...خواستی بسازی تو امکانات وبم روش کلیک کنی وارد سایتش میشه بزرگش رو هم از یه سایت دیگه واسه ماه به ماه ثبت سن و سال بچه بد نیست که آدرسشو تو همون پست گذاشتم
بهار مامانه برسام
3 مرداد 92 18:20
سلام عزیز دلم ممنون از لطف و مهربونیت اول اینکه واقعا ممنونم که بهم سر زدی و خوشحالم نتیجه ی این جشنواره هر چند تلخ ولی شیرینی های بسیاری هم داشت و اون آشنایی با مامانای گلی مثل شما مهربونمه عزیز دلم شرمنده یه تیکه از کامنتت رو حذف کردم تا خدایی نکرده الکی الکی واست مشکل ساز نشه مراقب خودت و دخمل ناز و خوشملت باش باز هم از لطف و مهربونیت ممنونم به امید دوستی های بیشتر
بهار مامانه برسام
3 مرداد 92 18:22
خانمی منظورت از آلرژی چیه؟ سردیش میکنه؟ اگه اینطوره ماست رو با نعنا بهش بده حرف نداره هم خیلی مزه ی ماست رو خوب میکنه هم سردی ماست رو میگیره روی فرشته ی ناز و خوشملت رو ببوس
آمنه
3 مرداد 92 18:48
بله! نوش جونش
امید کوچولو
4 مرداد 92 0:07
سلام خدا حفظش کنه..امید در مسابقه شرکت کرده ...ازتون تقاضا میکنم بهش رأی بدید یعنی عدد 821 را از طریق اس ام اس (پیامک ) به شماره ی 20008080200 ارسال کنید...میدونم خیلی بزرگوارید و حتمن بهش رأی میدید...رأی بدید و خوشحالمون کنید..تا آخر ماه رمضون فرصت هست ولی شما الان رأی بده دیگه...چشم انتظار کمکتون هستیم..برای برنده شدن نیاز به کمک شما دوستان داریم..مرسی خیلی خیلی
شازده امیر و رها بانو
5 مرداد 92 1:30
عزیز شکموی من امیر هم همینه تا میبینه یه خوراکی داره تموم میشه از قبل اعلام میکنه که مال منه کسی هم حق نداره بهش چپ نگاه کنه چون اگه یه مو ازش کم شه امیر کاری میکنه کارستونااااااااااا
متین مامی ایلیا
5 مرداد 92 4:06
الهییییییییییییییییییییییییییییییییی بگردم عزیزم خیلی با نمک بود
فرزانه
13 شهریور 92 2:22
نوش جونش ماست ایشالله با پارمیس با هم بشینن ماست بخورن


ایشالله.