آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

دنیای ساده بچه ها

1392/5/15 1:45
نویسنده : شادی
842 بازدید
اشتراک گذاری

ما بزرگتر ها همیشه، زندگی رو با ترازو و معیارهای خاص خودمون می سنجیم و قضاوت می کنیم. در حالیکه دنیای بچه ها، دنیای سادگی و بی تکلف بودنه.

امروز آوینا وقتی متوجه کارتون شیرخشک روی جاکفشی شد، (شهرام یادش رفته بود همراه زباله ها بزاردش دم در) ، تمام اسباب بازی هاشو گذاشت کنار ، و مدت ها باهاش سرگرم شد.

 

اول اینکه از زوایای مختلف واردش شد و توش نشست.

 

 

 

بعد هم عروسک هاشو به داخل کارتون برد.

 

حتی از من هم خواست که برم داخلش.

 

امروز آوینا به من یاد داد که برای زندگی کردن و لذت بردن از زندگی ، فقط لازمه که کودک باشیم.

چه معلم های بزرگی توی خونه هامون داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شازده امیر و رها بانو
15 مرداد 92 3:36
واقعا راست میگی شادی جان باهات موافقم دنیای بچه ها واقعا سادست خیلی بیشتر از حد تصور ما این ماها هستیم که بچه هارو پر توقع میکنیم


بله عزیزم. دقیقا همین طوره
مامان عسل
15 مرداد 92 12:12
سلام. ممنون به وبلاگ عسل سرزدين انشالا هميشه سلامت و شاد باشه آوينا خانوم ناز من لينکتون کردم


سلام. باعث افتخاره. ممنون
شهرام
15 مرداد 92 17:37
این بزرگترین راز خوشبختیه خوشحالم که کلید خوشبختی رو پیدا کردی.
ریحانه
16 مرداد 92 1:37
سلام شادی جان. ممنون که به وبلاگم سر زدی. امیدوارم همیشه شاد باشی.
آمنه
16 مرداد 92 17:27
ای جونم!

آره ته خوشی شون اینه که مامان کنارشونه و بتونن بازی کنن!!

شادی جونم وقتی تو کنارشی خیالش راحته و ساده ترین چیزا براش جالب و سرگرم کننده است

درسته که بچه ها با هرچیزی خودشونو سرگرم می کنن ولی این همه شادی و آرامش رو از حضور مامانای مهربونشون دارن

اینکه مامان نازی مثل تو کنارشه خیالش راحته


کاملا درسته عزیزم.
مامان آرتین
23 مرداد 92 16:04
سلام.مامانی از طرف من آوینا جیگرو رو بوس کن،وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

چشم حتما.
مانلی
25 مرداد 92 16:55
من عاشق این پستت شدم و جملات و درسهای پایانیش


لطف داری گلم. نگاه شما قشنگه.