آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

بهار زندگی من

اولین باری که آوینا نشست.

1392/5/17 1:37
نویسنده : شادی
371 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی فهمیدیم که آوینا رفلاکس داره به توصیه دکترش، تختشو با زاویه 30 درجه شیب دار کردیم و تا مدت ها آوینا روی سطح شیب دار می خوابید. زمانی که بیدار بود هم همین طور.

خلاصه بچم زاویه دار بزرگ شد.

 

چند روز مانده به تولد شش ماهگی، یک روز به طور اتفاقی آوینا رو نشوندم. و آوینا هم نشست. به همین سادگی!!!

ولی خودش خیلی تعجب کرد.

 

 


 

ای جونم فسقلی. تو چه قدر بزرگ شدی!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

lمامانی
17 مرداد 92 2:02
آوینا کوچولوی شیرین خدا حفظت کنه عزییییییییییزززززززززمممم مرسی که به خونه ی کوچولوی من و علی جونم هم سر زدین


باعث افتخاره عزیزم.
شازده امیر و رها بانو
18 مرداد 92 2:59
عزیز دلم یه امروز صبح تا حالا نیومدم نت و ندیدمت دلم برات تنگ شده جیگررررررر شادی جان این روزها مثل باد میگذرن منم وقتی الان امیرمو میبینم به روزهای گذشته غبطه میخورم که تند و تند گذشتن الان امیر میر کلاس اول اصلا باورم نمیشه هزارتا بوس برای آوینای عزیزم


واقعا مریم جون. حتی همین یک سال و چند ماهش هم زود گذشت. باید قدر این روزها رو بیشتر دونست.
شازده امیر و رها بانو
18 مرداد 92 3:10
شادی جام عیدتون مبارکککککککککک


مرسی . عید شما هم مبارک.
reyhaneh
18 مرداد 92 12:27
سلام شادی جون. می بخشی عزیزم که بازدیدتت رو یه کم دیرپس دادم. .
ای جونم که چه بامزه نیگا می کنه. بچه همین جور مونده مبهوت. اینم یه ماچ آبدار برای آوینا خانوم
بازم با آوینا به وبلاگ پسرم بیاین خاله جونش


خواشه می کنم عزیزم.
آروین مقدم
18 مرداد 92 23:23
سلام آوینا جون
میدونی بابام وقتی شنید اسم تو آویناست خیلی خوشش اومد و با مامانم تصمیم گرفتند یک اسم با این آهنگ انتخاب کنند و من شدم آروین. الان 7 ماهمه و سینه خیز میرم جدیدن یاد گرفتم بگم بابا مامان و دد. وقتی بزرگ شدم میام باهم دوست بشیم شنیدم باباهامون باهم خیلی دوس بودن. بوس بوس بوس


سلام آروین عزیزم.
خیلی از دوستی و آشنایی با شما خوشبختم. منم تعریف شما و بابا علی شما رو خیلی شنیدم. امیدوارم به زودی ببینمت.
مامان تینا و رایان
20 مرداد 92 12:05
ابرین دخمل زرنگ و باهوش
آمنه
23 مرداد 92 23:16
واااااااااااااااااااااااااااای خدا قیافشو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


چشه بچم؟
الناز مامان طاها
24 آبان 92 22:13
در حال حاضر اوينا نه تنها ميشينه بلكه از سرسره با زاويه ٤٥درجه بالا ميره و با پا ميزنه به صورت مامان شاديكلي بلا شده