آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

دخترم این چه وضعشه آخه؟؟!!

1392/5/2 19:17
نویسنده : شادی
531 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آوینا ساعت پنج و نیم صبح بیدار شد و شیر خواست و بعدش کنار من خوابید.

دو ساعت بعد که چشمامو باز کردم، با این صحنه روبرو شدم.

این پای آوینا جونه و اون چیزی که پاشو گذاشته روش، قفسه سینه منه!!!!

 

درباره بیماری آوینا: خدا رو شکر حال عمومیش خیلی بهتره . ولی اشتهایی به غذا نداره که امیدوارم اونم زودتر رفع بشه.

 

از همه دوستانی که به فکر آوینا بودن خیلی خیلی ممنونم. دوستتون دارم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شازده امیر و رها بانو
13 تیر 92 2:16
سلام عزیزم بچه ها معمولا بد خوابن رها تا حالا 3 4 بار از رو تخت افتاده زمین اوینای گلمو ببوس
مامان آرینا مو فرفری
13 تیر 92 2:26
همیشه سالم وسلامت باشی عزیزم.خوب مامانی اینم یه مدل خوابیدنه دیگه... سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم آرینا بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. http://arinanafasam.niniweblog.com
دایی محسن
13 تیر 92 17:49
خواهر جان! لطفا چشمهاتو ببند و از طرف من یه گاز محکم از پاهاش بگیر با تشکر
♥ نیم وجبی ♥
13 تیر 92 19:17

خیلی بامزه بود
خداروشکر که بهتر شده خوشگل خانومو از طرف من ببوسیدش


ممنون عزیزم.
شازده امیر و رها بانو
14 تیر 92 2:44
سلام شادی جان شما معمولا چه ساعتی به وبت سر میزنی آخه من یه موقع ها برات نظر میذارم درجا تایید میشه میاد روی صفحه چه جوریه؟


شازده امیر و رها بانو
14 تیر 92 2:48
پس یه نظر دیگه ام کو؟؟؟
منا مامان الینا
15 تیر 92 11:48
عسییییییییییییییییییسم
بگو ببینم شادی جون این پای فرشته کوچولو رو بوسیدی وقتی دیدیش اینجوریاس؟
ببوسششششششششششششششششش


بله. خیلی هم خوشمزه بود.