آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار زندگی من

این اعصاب منه!!!

1392/5/2 19:23
نویسنده : شادی
546 بازدید
اشتراک گذاری

من چند کلاس سواد خیاطی در حد اکابر دارم و امروز تصمیم گرفتم یک روی تشکی برای تشک آوینا بدوزم.گفتم که بعدا کسی توقع لباس مجلسی ازم نداشته باشه.

و جونم واستون بگه از آوینا.

چه دختر ماهی. چه گلی . چه سنبلی. شما فکر کن این بچه یک بار هم روی پارچه ی رو تشکی نپرید و پارچه رو زیر و رو و بالا و پائین نکرد!!!!یک وقت فکر نکنین دست به قیچی زده!!!! ابدا سراغ چرخ خیاطی نیومد که پدالشو فشار بده!!! اصلا دست به ماسوره ها نزد و نخشون رو در نیاورد!!!حتی یک بار هم نیومد دست منو بگیره از جلوی چرخ بلند کنه، چه برسه به شونصد بار!!!!یعنی همه چی عالی!!!! منم اصلا سرم درد نگرفته. فقط نمی دونم آوینا به روح اعتقاد داره عایا!!!

 

آخرش که کار تموم شد بهش گفتم بشین روی تشک تا ازت عکس بگیرم. اونم تدی (به قول خودش تیدی) رو بغل کرد و نشست. یعنی دخترم اونقدر بزرگ شده که معنی عکس گرفتن رو میفهمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آمنه
29 خرداد 92 18:59
عزیزم کت شلوارم کی آماده میشه بیام واسه پرو! ؟


مامان نوژان
29 خرداد 92 21:13
ممنون ازاینکه به وب دخترم سرزدی باافتخارلینکتون میکنم
مامان آرتین
29 خرداد 92 23:23
وای که چه مامان هنرمندی
ممنون که به ما سر زدی


آمنه
30 خرداد 92 0:21
عاغا عایا کت شلوارم حاضره!؟


گفته بودم که اعصاب ندارم نه!!!
شازده امیر و رها بانو
30 خرداد 92 2:59
سلام شادی جان خدا قوت بابا با این ووروجکهایی که ما داریم فقط خیاطی رو کم داریم بخدااوینا جونمو ببوس


بهناز مامی یلدا و سروش
31 خرداد 92 2:21
یه خسته نباشی اساسی تقدیم به شما مامان خانوم آوینا گلی


ممنون
بهناز مامی یلدا و سروش
31 خرداد 92 2:22
ما شما رو با افتخار لینکیدیم حال اگه از عصبانیت شما کاسته شد ما رو هم بلینک


بله کم شده. منم شما رو لینک می کنم.
بهناز مامی یلدا و سروش
31 خرداد 92 2:22
لطفا اسم شهرتون رو هم برام بنویسید
دایی محسن
31 خرداد 92 16:35
دایی قربونت بره که اینقدر ناز داری


واقعا نمی دونم چی بگم.
مامان آنی
1 تیر 92 18:20
شادی جون من تنها کاری که دوست ندارم خیاطیه آخه واقعا اعصاب میخواد


آره واقعا اعصاب میخواد . ولی خوب چه کار میشه کرد. دخترم بدون روی تشک میموند.
مامان نازی و یاسی
2 تیر 92 1:50
خدا قوت خسته نباشی


ای بابا. ممنون.