آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

افتتاح وبلاگ طعم خونگی

1392/6/16 12:03
نویسنده : شادی
552 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدت ها کلنجار رفتن با خودم، بالاخره تصمیم گرفتم، وبلاگ جدیدی تحت عنوان "طعم خونگی" ایجاد کنم.

امیدوارم بتونم  یادگاری ارزشمندی از تجربه ها و دانسته های آشپزی و شیرنی پزی برای آوینا تهیه کنم. ضمن اینگه آرزو دارم مورد توجه و استفاده دوستان هم قرار بگیره.

 

شیرینی عصر جمعه، نان خرمایی

 

 

اینم لینکش:

http://www.tamekhonegi.persianblog.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان تینا و رایان
16 شهریور 92 8:36
وایی شادی جون کدبانو هم هستی پس؟
نون خرمایی یا گردویی؟
نوش جونتون ما هم دهنمون اب افتاد
اون وبلاگ رو هم لینک میکنم


لطف داری عزیزم.
اسمش نون خرمایی هست ولی می تونی از گردو هم توش استفاده کنی.
ممنون.
مامان تینا و رایان
16 شهریور 92 15:01
آخه اولش این عکسو دیدم بعدا تو اون وبلاگت دستورشو خوندم..واسه همین فکر کردم گردویی است
راستی روزت مبارک خوشگل خانومی واسه دختر نازنازی


مرسی خاله شادی مهربون
الناز مامان طاها
16 شهریور 92 17:23
واي كدبانو هم كه هستي شادي جون خوش به حال اقا شهراماين وبت رو هم با اجازه لينك ميكنمدخملي رو ببوس


آره خداییش خیلی خوش به حالشه.
باعث افتخاره امیدوارم به دردت بخوره
شازده امیر و رها بانو
17 شهریور 92 1:35
سلام شادی جان بابا کدبـــــــــانـو دستت درد نکنه حتما میام پیشت


خواهش میکنم. امیدوارم مفید باشه
مامان سهند و سپهر
17 شهریور 92 19:46
مباركه حتما سر ميزنم


ممنون عزیزم
مامان پارساجونی
22 شهریور 92 22:55
وبلاگ جدید مبارک عزیزم
بانوی با سلیقه با اجازه لینکتون کردم

مرسی عزیزم. باعث افتخاره.