آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

دلتنگی

1392/6/19 23:28
نویسنده : شادی
306 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم غذا درست میکردم که یاد یکی از موضوعات آزار دهنده زندگیم افتادم. ناخودآگاه هی فکر کردم و هی عصبانی شدم و هی فکر کردم.

وقتی کارم تموم شد هنوز عصبانی بودم. توی هال کنار آوینا نشستم. نمی دونم آوینا متوجه چهره ی من شده بود یا توی حال و هوای خودش بود ، ولی اومد توی بغلم نشست و محکم بغلم کرد و یک عالمه با هم بوس بازی کردیم. تمام اون حس و حال بدم از بین رفت.

 

فرشته کوچولوی من خیلی دوستت دارم. لحظه هایت سرشار از عشق و شادی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز مامان طاها
20 شهریور 92 0:46
دخملي مهربون،حتما فهميده ناراحتي،بيخود حرص نخور مامان شادي پير ميشي


سعی می کنم الناز جون. ولی گاهی نمیشه دیگه.
دایی محسن
20 شهریور 92 0:49
شادی ؟؟!!!!


چیز مهمی نیست داداشی. زندگی همینه دیگه. آدم گاهی دلش میگیره .
khale anis
20 شهریور 92 3:09
Azizam....bacheha ghame madaro hes mikonan...


بله دقیقا. ایشالله مادران شادتری برای بچه ها باشیم.
مامان تینا و رایان
20 شهریور 92 8:30
از دست ما که ناراحت نبودی یه وقت؟ هی فضولی کردیم اکثر مطالبت رو خوندیم و هی کامنت دادیم؟
بچه ها میفهمن...بیشتر از اون که ما میدونیم..بوسه های شفابخش تینا هم همین اثر رو رو من داره


نه گلم این چه حرفیه. من همیشه از حضور شما خوشحال میشم.
خدا این بوسه های شفا بخش رو از ما نگیره.
مامان پارساجونی
20 شهریور 92 9:38
آره عزیزم بچه ها کاملا متوجه میشن چون احساسات ناب وپاکی دارن واقلا در کودکی نزدیکترین فرد زندگیشون مامانشونه وکوچکترین تغییر حالت مارو درک میکنن پارسام دقیقا همینطوره وقتی یکم ناراحتم میاد یا اینقد انگشت اشارشو فشار میده وسط ابروهام که اخماتو باز کن...... یام اینقد بوسم میکنه و میگه بخند بخند....تا خندم بگیره


ای جانم پسر مهربون.
منم فکر می کنم بچه ها کاملا میفهمن. خدا این فرشته های کوچولو رو برامون نگه داره.
آمنه
20 شهریور 92 13:37
جونم دوست جون

الهی خدا برات حفظش کنه سلامت و شاد و عاشق

اتفاقا چند روز پیش که شیطنت های آوینا رو می دیدم تو دلم گفتم شادی چقدر خوشبخته که همچین گلی داره ....

حالا جفتتون میاین بخلم


فدای تو بشم دوست مهربونم. دلم برات تنگ شده.
مامان آرتین
21 شهریور 92 1:05
توانیی تو بچه ها هست به نام تله پاتی و همین امر باعث شد آوینا حون بفهمه مامان شادی ناراحته
خدا برات این گل دخترو حفظ کنه


ممنون عزیزم. خدا آرتین گلم رو بهت ببخشه
مامان سهند و سپهر
21 شهریور 92 8:04
آفرين به آويناي مهربون كه غمخواره مامانيشه
خدا برات نگهش داره


ممنون عزیزم