آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

بازی های آوینا

1393/5/25 15:28
نویسنده : شادی
899 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از اسباب بازی های آوینا افتاده بود پشت مبل و برای اینکه درش بیارم مجبور شدم همه چی رو جابجا کنم. توی این فاصله هم انگار رنگ دنیا برای آوینا تغییر کرد. فوری آبام و آرشام و سُرطام و تَن تون را هم صدا کرد و رفتن لابه لای تشک و بالش ها و مشغول بازی شدنسکوت (در مورد آبام قبلا اینجا گفته بودم. بقیه هم تازه اضافه شدن)

 

چند دقیقه بعد هم لباسشو درآورد و گفت میخواهیم آب بازی کنیم!

(می خواهیم؟؟؟؟؟تعجب  از شما چه پنهون من هنوز با آبام کنار نیومده بودم که بقیه هم اضافه شدن)ترسو

پسندها (1)

نظرات (7)

آویسا
25 مرداد 93 18:42
چه قالب خوشگلی......مبارکش باشه.آبام و آرشام و سرطام و تن تون عزیز آوینارو اذیت نکنین که بد میبینین.از ما گفتن بود دوست باشین با هم
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم.
مامان آوا
26 مرداد 93 9:37
هزار تا بوس گنده
شادی
پاسخ
زهرا
26 مرداد 93 12:27
با آبام جدی حرف بزن بگو بقیه رو بفرسته خونشون خوب.
شادی
پاسخ
مامان زری
26 مرداد 93 16:49
وبلاگ قشنگی داری تقریبا هرروز سعی می کنم صفحات قبلی وبتونو ببینم دختر نازگلتونم خیلی شیرینه خدا حفظش کنه ضمنا من پسرمو از پوشک گرفتم اما دوست داشتم ثفحه ای که تو وب شما مربوط به همین مورد بچه است رو هم بخونم و استفاده کنم
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. میام پیشت.
مامانِ بهار
26 مرداد 93 17:02
از دست این دختر شیطون
شادی
پاسخ
لیلا مامان پرنیان
26 مرداد 93 20:43
کلی خندیدم
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
28 مرداد 93 12:42
از دست اين شيطون بلا ودوستهاي خياليش ببوسش گل دختروووووووووووووووووو
شادی
پاسخ