آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی من

ترک اعتیاد

1392/5/2 19:29
نویسنده : شادی
483 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه - یک خرداد

با خودم فکر کردم این مدت که تهران هستم آوینا رو به یکی از مراکز ترک اعتیاد ببرم. هر روز  اعتیادش شدید تر میشه  و من می ترسم از روزی که مجبور بشم فرش زیر پامون رو هم به خاطر اعتیادش بفروشم. 

اما از طرفی هم فکر کردم شاید توی خونه با حمایت معنوی اعضای خانواده بتونه اعتیادش به پستونک  رو بزاره کنار.

برای همین بستیمش به تخت!!!!

بچم خیلی گریه کرد تا خوابش ببره. برای خودم هم خیلی سخت بود . ولی خوب چاره ای نیست دیگه.

 

ادامه دارد.....

................................................................................................................................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هانیه
1 خرداد 92 15:46
سلام عزیزم از مطلبات خیلی خوشم اومد . موفق باشی


مرسی هانیه جان
درنا
1 خرداد 92 20:18
عزیزم انشاالله خدا تربچه نقلی شما را هم برات حفظ کنه


مرسی درنا جان.
شازده امیر و رها بانو
2 خرداد 92 0:54
سلام عزیزم دخترتون ماشاالله خیلی نازه این روزا مثل برق میگذره عزیزم قدرشونو بدون چشم باز کنی میبینی باید برای اوینای نازت جهاز جور کنی


سلام. مرسی عزیزم بابت لطفت. وای نگو که اشکم دراومد.