آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

از دست این فسقلی

1392/5/2 19:30
نویسنده : شادی
319 بازدید
اشتراک گذاری

اونایی که فسقلی دارن میدونن که بچه داشتن باعث بالارفتن سطح زندگی آدم میشه.

وقتی رسیدیم تهران دیدم مامانم ایناطفلکی ها سطح زندگیشون معمولی و حتی خیلی پائینه. معلوم نبود چه فکری در موردش کرده بودند که هیچ چیز دکوری رو جابجا نکرده بودند. خلاصه وقتی رسیدیم مجبور شدم دکوری های دم دست آوینا رو جمع کنم .فکر کردید برای چی این دو روزه چیزی ننوشتم، همش داشتم زندگیشونو جمع و جور میکردم!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله صبا
30 اردیبهشت 92 11:46
خدا رو شکر که این نعمتهای زیبا نصیب ما هم شدند.
اردوان من هنوز فقط کمی می تونه واسه سر پا، فکر کنم چند ماه دیگه طول بکشه که مثل آوینای نازم به این مرحله برسه.
امیدوارم سلامت باشن این غنچه های زیبا: می بوسمتون


بله خدا رو شکر.
مرسی صبا جان. ممنون که به وبلاگ ما سر زدی. اردوان عزیزم رو ببوس.
سارا
1 خرداد 92 17:48
سلام عزیزم چه وبلاگ صمیمی و خوبی داری خییییییییییییییلی خوشم اومد با اینکه نمیشناسمتون اما دوست دارم مطالبشو یک به یک بخونم
من شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتی ما رو بااسم دنیای یک مادر لینک کن
ممنون


مرسی سارا جان. لطف داری.