آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بهار زندگی من

اینم یک روز دیگه

1392/12/14 23:50
نویسنده : شادی
489 بازدید
اشتراک گذاری

 آدم وقتی میخواد بچه ها رو ببره پارک باید یک معجون درست و حسابی بخوره تا توان داشته باشه توی پارک از بچه مراقبت کنه.

تمام مدتی که توی پارک بودیم صدای من بلند بود.

آوینا آهسته از پله ها برو!

آوینا دست نی نی رو نگیر!

.

.

.


خطاب به بقیه بچه ها

خاله آوینا رو هل نده!

خاله آوینا نمی تونه از سرسره بلند سُر بخوره.

.

.

.

خلاصه گفتم یک کم ماشین سواری کنه منم یک نفس راحت بکشم.

البته بعدش مجبور شدم مثل اسب کنار ماشینش بدوم تا خانم یه وقت نترسه.شکلک مرغ رقص

بعد از 2-3 دور آوینا خانم عین پرنسس پیاده شد ، در حالیکه من نفس زنان پولشو حساب کردم و برگشتیم خونه.

 

 

زمان ما از این چیزا نبود که، ما از اینا ↓ سوار میشدیم.


 

بعدش که برگشتیم خونه در کمال خستگی ، از اینا درستیدیم.

 

 

 

برای طرز تهیه "نانک نارگیلی" اینجا کلیک کنید.


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شازده پاشا
14 اسفند 92 0:53
خانماهمیشه به گردش .حتمادتورشیرینی روبرامرن بذارلطفا
سمانه (خاله ی فریما)
14 اسفند 92 1:12
امیدوارم همیشه شاد باشيد آخی یادش بخیر چرخ و فلک
مامان تینا و رایان
14 اسفند 92 13:17
چرخ و فلک اخ چه حالی میداد هواحسابی گرمه اره؟ این خوشمزه های هوس انگیز رو هم زودی دستور بزار ببینم میتونم تو مایکروفر بپزمشون
شادی
پاسخ
نه هنوز خیلی گرم نشده. از عید خیلی گرم میشه.
آمنه
14 اسفند 92 16:13
همیشه شاد باشی شای جونم قربونش برم اوینا چه خانم شده خئا حفظش کنه
مامان بهار
14 اسفند 92 16:16
الهی بگردم اوینا رو با این ژستش.اخی یادش بخیر یادمه اون روزامون افتاد
مامان پارساجونی
15 اسفند 92 11:15
قربونش برم دخملی روکه پرنسسی شده برا خودش آفرین مامان فعال خدا قوتت بده نونای خوشمزتو میخوام درست کنم فقط چند تا سوال 1-فر رو باید از قبل روشن کنیم؟2-زمان استراحت خمیر باید تو دمای آشپزخونه باشه؟3- خمیر رو کف سینی بزارم وبدون آرد پاشی یا توشو کاغذ روغنی بندازم؟
شادی
پاسخ
میام پیشت عزیزم.
الناز مامان طاها
16 اسفند 92 21:55
قربونت برم خوشگلم،اين مدت همش بهتون سر زدم فرصت نكردم كامنت بذارم،ما هم اپيم خواستين تشريف بيارين
مامان آوا
17 اسفند 92 11:08
چقدر رانندگی بهت میاد آوینا جون یادش بخیر چرخ و فلک، بچگیها
مامان سهند و سپهر
17 اسفند 92 12:48
عزیزم به به حسابی مامان و دووندی هااااا وای چه نون هایی شادی جون باید از خونه به وبلاگت سر بزنم