آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بهار زندگی من

این روزهای من و آوینا

1392/12/10 21:55
نویسنده : شادی
446 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بیشتر وقت من و آوینا با هم میگذره.

با هم بازی می کنیم، می خندیم، می رقصیم حتی مثل دو تا خانم میشینیم گپ می زنیم و چای و میوه می خوریم. آوینا از عروسکش میگه و من گوش میدم. خلاصه روزگار بدی نیست. 

دخترم اگرچه به کتاب میگه "کِفاف"، به قابلمه میگه "قامباله" ، به پوشک میگه"پوکَش"، به داغ میگه"داو"، ولی وقتی توی چشمام نگاه میکنه و میگه "مامان من خوشالم" "بیا برقصیم" . وقتی سرم درد میکنه با نگرانی ازم میپرسه، مامانی چی شده، باور میکنم که دیگه برای خودش خانمی شده. خیلی زودتر از آنچه که فکرشو میکردم همدمم شده. 

اگه هوس مافین کردین، روی عکس کلیک کنید.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی ساره
10 اسفند 92 22:04
ای جان،عزیز دلم من عاشق این حرف زدن بچه هام که همه چیزو اشتباه میگن
مامان سهند و سپهر
11 اسفند 92 9:14
عزززززززززززیز دلم واقعا دختر همدم مادره وای مافین ها رو
مامان تینا و رایان
11 اسفند 92 13:39
دستت درد نکنه عزیزم خیلی خوشمزه به نظر میاد...رفتم اون وب نتونستم عکسشو ببینم نیمدونم چرا؟ دخملی هم که خانم شده واسه خودش حالا رایان تا اهنگ میزارم برقصیم غیرتی میشه واسه من جیغ میزنه میگه نرقص
مانلی
11 اسفند 92 14:54
دقيقا همينطوريه دخترا خيلی زود همدم مادراشون ميشن منم رازهایی رو كه به هيچكس نگفتم به باران ميگم ، ديگه بايد بگم آوينا خانم رو ببوس
آمنه
11 اسفند 92 15:26
جونم شتد باشید الهی
مامان آوا
11 اسفند 92 15:31
شادی جون آوینا از کی زبون باز کرد؟! آوای من اصلا حرف نمی زنه!!
مامان بهار
11 اسفند 92 17:34
الهی بگردم اوینا جووووونم ...پس این مراسم رقاصی تو همه خونه ها برپاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه ما هم این مراسما داریم حالا هر جایی باشه و هر مکانی باشه همین که خانم حوس کنه الزامی میشه تازگیا نصفه شبم اجرا میشه
مامان شازده پاشا
13 اسفند 92 11:30
اوینای شیرین زبونه دیگه اون مافیناهم نوش جونتون
مامان لیانا
13 اسفند 92 16:36
فدای دختر مهربونم بشم که دلسوزه مامانشه دلم غش میرفت وقتی اینچوری از آوینا جون تعریف میکنی حدا نگهدارش باشه...شادی جون شما و فرخنده جون نمیزارید آدم رژیم بگیره ها از الان بگم من تا عید وزن کم نکردم تفصیر شماها بوده با این خوراکیهای خوشمزه که عکسشونو میزارید