آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهار زندگی من

شروع موفقیت آمیز تراشه های الماس

1392/5/2 19:30
نویسنده : شادی
616 بازدید
اشتراک گذاری

دو روزه که اولین بسته تراشه های الماس رو برای آوینا شروع کرده ام. اولین کلمه هم "مامان" هست. آوینا از وقتی 4 ماهش بود میگفت ماما. طبق دستورش این دو روز هم روزی چند بار باهاش کار کردم.

امروز بهش میگم مامان اینجا چی نوشته ؟ میگه "میمو" 

بعد هم اومده پشت اپن آشپزخونه، میگه "میمو " "میمو" "میمو" . یک نگاهی دور و برم کردم و چیزی که بهش بشه گفت میمون ندیدم. مدیونید اگه فکر کنید منظورش من بودم. 

خلاصه، خدا رو بگم باعث و بانیشو چه کار کنه!!!!!

 

پی نوشت: جناب آقای تراشه های الماس، مطلب بالا ضمن واقعی بودن صرفا جنبه طنز دارد و هیچ منظور خاصی جهت تخریب آن تراشه های محترم وجود ندارد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلااذری
29 اردیبهشت 92 1:08
خیلی بامزه بود کلی خندیدم.دست به نوشتنت هم خوبه ها کلک


مرسی گلم.
مامان تینا و رایان
18 شهریور 92 11:43
هاهاهاها...اینم آخر عاقبت این بندو بساطها..