آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

آوینا و سایه اش

1392/10/29 12:40
نویسنده : شادی
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بار جلوی در تراس نشسته بود که متوجه سایه ی دستش روی دیوار شد و پرسید: این چیه؟

بهش گفتم این اسمش سایه است.

 

الان دیگه با سایه اش دوست شده و باهاش حرف میزنه و بازی میکنه.

 

سایه ..... بیا (می دونه وقتی حرکت میکنه سایه هم باهاش حرکت میکنه)

 

سایه....... پشتمه.

 

دستم ..... سایه (با دستش شکلک در میاره و سایه ی دستشو روی دیوار می بینه و میخنده).

 

پ.ن : برای آموزش سایه و بازی با سایه ها یک سری عکس گذاشتم.

پ.ن 2: یک کتاب هم در این زمینه وجود داره که می تونید اینجا ببینید.

بازی با سایه ها برای بچه ها خیلی هیجان انگیزه. می تونید شما با دستتون یک شکلی رو بسازین و از فسقلی تون بخواهید حدس بزنه و یا برعکس. بعد هم جایزه تعیین کنید و کلی سرگرم بشین.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارساجونی
29 دی 92 12:11
قربون این دخمل باهوشعیدتونم مبارک
شادی
پاسخ
عید شما هم مبارک مهربونم
الناز مامان طاها
29 دی 92 18:30
يعني عشقيييييييييييي اويييييينااااااااااااااا جووووووونممممممممسايه بازي جالب بود،مرسي
مامان تینا و رایان
29 دی 92 18:46
خوشگل خانوم باهوشه دیگه سایه بازی هم خیلی باحاله..من با نور و چراغ قوه بازی کردم با رایان
آمنه
29 دی 92 23:04
خخخخخخخخ شه بامزه
مامان سینا
30 دی 92 1:07
آوینا جونم عاشقتم باهوش خاله دوست دارم
مامان سهند و سپهر
30 دی 92 21:36
عزیزم خصوصی پست ها رو فردا میبینم و نظر میذارم