آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بهار زندگی من

موی شادی

1392/9/22 16:51
نویسنده : شادی
346 بازدید
اشتراک گذاری

همانطور که مستحضرید، این فسقلی ها در یک برهه از زندگیشون از یک فسقلی به جارو برقی تغییر کاربری میدن و خلاصه هر چی دم دستشون میاد میخورن.

در طول این دوران، وقتی آوینا چیزی رو از روی زمین برمیداشت من بهش میگفتم :

اَییییییییییی ، کثیفه مامان، بندازش توی سطل آشغال.

البته الان که بزرگتر شده، خیلی بهتر شده. تا اینجا رو داشته باشین تا بقیه اش رو از قول مامانم بگم.


دیروز آوینا یک تار مویی که به فرش چسبیده بود رو برداشت و گفت:

اَییییییییی موی شادی.

قیافه من بعد از شنیدن این روایت:surprise smiley

بعدش نمی دونستم بخندم؟ گریه کنم؟ بزنم توی سر خودم؟ خوشحال باشم که بچه باهوشی دارم؟ از این به بعد با زبون این فسقلی چه کار کنم؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تینا و رایان
22 آذر 92 16:52
قربون شیرین زبونیهاش-شادی جون از وقتی رفتی پیش مامان اینا خیلی دامنه لغزش بهتر شده ماشالا
الناز مامان طاها
22 آذر 92 21:04
عجب دخمليشادي جون از الان ديگه بايد مراقب باشي
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 12:00
خیلیییییی عسله
زینب مامان آرتین
25 آذر 92 1:27
مامان پارساجونی
25 آذر 92 11:01
آوینای دیگه قربون شیرین زبونیاشاینام برای لپاش
آمنه
25 آذر 92 20:53
خخخخخخ
nahid
27 اردیبهشت 93 15:05
خدایا فرشته هارا عطاکردی حفظشان کن.... برای متفاوت تر شدن فرشته ها موسیقی لازمه و برای درک بهتر و فعال تر شدن هوش باید موسیقی یادبگیرند .... باروش کاملا"جدید ونتیجه بخش ما به معجزه موسیقی آگاه خواهیدشد... خصوصی و تضمینی..ودرگوتاه ترین زمان به فرشته های زمینی موسیقی راآموزش میدیم و....