آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

دمپایی

1392/5/2 19:32
نویسنده : شادی
338 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر من و آوینا رفتیم گردشی توی محله کنیم و یک دوری بزنیم و تمدد اعصابی کنیم. البته بیشتر من!!!

توی گردش هامون سر از فروشگاه پلاسکو درآوردیم و من در کنار خرید های خودم یک دمپایی صورتی هم برای آوینا خریدم.

وقتی برگشتیم خونه. دمپایی رو نشونش دادم .

اول یک کم وارسی شون کرد.

نمی دونم توی وارسی کردن دمپایی چه چیزی دستگیرش شد، چون بعدش سعی کرد اینجوری از دمپایی ها استفاده کنه.

در حرکت  بعدی سعی کرد دمپایی ها رو بپوشه. بار اول چون وسط اتاق بود اصلا نمی تونست بپوشدش. به طرز خنده داری از روشون رد میشد. ولی بعد دمپایی رو برداشت و رفت کنار دیوار. یک دستشو گرفت به دیوار و دوباره سعی کرد.

 

اینم اون یکی پا.

 

به چشم مادری اگه نگاه کنید می بینید دخترتون اونقدر بزرگ شده که خودش دمپایی هاش رو پوشیده.

 

آلرژی نوشت: امروز هم با ماست مشکلی نبود. هورا!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهرام
19 اردیبهشت 92 14:51
فدای دمپایی پوشیدنت بشم بابا


خدا نکنه عزیزم. خدا شما رو برای ما نگه داره سرورم.
لیلااذری
29 اردیبهشت 92 1:17
دخترت رو ماچمالی کن از طرفم.عزیززززم


چشم.