آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی من

سر کار گذاشتن مامان شادی

1392/8/9 23:45
نویسنده : شادی
308 بازدید
اشتراک گذاری

برای آوینا شیر درست کردم  و با هم رفتیم که بخوابیم. 

در حالیکه آوینا داشت شیر میخورد منم تصمیم گرفتم با تبلت و در حال دراز کشیده، یک سَر به دوست های وبلاگیم بزنم. وقتی شیرش تموم شد، اومد بالای سر من و شروع کرد به حرف زدن. یک کم که گذشت گفت: ماما ..... پی پی.

سرمو و بلند کردم و دیدم داره میخنده. منم یک لبخندی تحویلش دادم و دوباره مشغول شدم. دوباره گفت: 

ماما ...... شیر

یک نگاه به شیشه شیرش کردم و دیدم یک کم تهش شیر مونده، می خواستم شیشه رو بهش بدم که گفت: ماما.......آب

تبلت رو گذاشتم سر جاش و بی خیال شدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانه بهار
10 آبان 92 0:08
چه دخمل ناااااااااااااااااااااااازی خدا حفظش کنه
شازده امیر و رها بانو
10 آبان 92 0:39
قشنگم مامان شادی رو میذاری سر کار ووروجک بلا
مامان پارساجونی
10 آبان 92 13:02
بچه این همه محترمانه حرف زده منظورش معلومه دیگه مامان شادی تبلت رو بذار سرجاش شیرین منی
مامان تینا و رایان
10 آبان 92 21:40
ببین این بچه از الان با پنبه سر میبره عزیزمممم
مامان آرتین
11 آبان 92 0:04
الناز مامان طاها
13 آبان 92 13:23
واي كه از الان سياستمداره
مامان سهند و سپهر
15 آبان 92 11:54
اخ كه تبلت هووي اين بچه هاس. با هيچ چشمي نمي تونن ببيننش