آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی من

تولد آنی

1392/8/9 23:31
نویسنده : شادی
357 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز (هشتم آبان) تولد آنی بود و تولدش در حد خانوادگی برگزار شد. 

من برای آنی یک هدیه کوچولو خریدم تا آوینا بتونه به دوستش هدیه بده. البته یکی مثل اینو برای آوینا هم خریدم تا مشکلی پیش نیاد.


کلی هم برای آوینا توضیح دادم و باهاش حرف زدم که باید در خونه آنی اینا رو بزنه و وقتی آنی اومد دم در، بوسش کنه و هدیه رو بهش بده.

 

 

 

تا اینجا همه چیز خوب پیش رفت. آنی اومد دَمِ دَر و آوینا بوسش کرد، مامان آنی اومد و کلی تشکر کرد. ولی  در نهایت آوینا خیلی محترمانه هدیه آنی رو بهش نداد.

قیافه من:منتظر

قیافه آنی:نگران

 

 پ.ن: هدیه ی آنی بعدا طی عملیات کاملا مخفیانه به دستش رسانده شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شازده امیر و رها بانو
10 آبان 92 0:38
ای جونم خوب دخترمون دلش نخواسته کادوشو بده دیگه چیکار کنه تولد آنی جون هم مبارک باشه
مانلی
10 آبان 92 11:39
ای اوینای ناقلا آنی رو در خماری کادو گذاشتی
مامان پارساجونی
10 آبان 92 13:00
ای شیطوون بلای من
مامان آرتین
11 آبان 92 0:03
یعنی عاشقشم
الناز مامان طاها
13 آبان 92 13:22
مامان سهند و سپهر
15 آبان 92 11:53
اي جووووووووووونم خوردني من