آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

همه جای خونه میشه صفا کرد.

1392/6/19 23:46
نویسنده : شادی
369 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینجا پشتِ درِ سرویس بهداشتی و دقیقا ابتدای ورودی خونه است. آوینا جدیدا کشف کرده که اینجا نشستن صفا داره و امروز از من هم دعوت کرد پیشش بشینم.

یک کم که گذشت، دیدم خشک و خالی که فایده نداره، این بود که رفتیم تو فاز آهنگ های پشت وانتی:

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت

برگشتنی یه دختری خوشگل و با محبت

همسفر ما شده بود همراهمون میومد

به دست و پام افتاده بود این دل بی مروت

میگفت برو,بهش بگو آخه دوستش دارم میگفت بگو

هرچی میخواد بگه بگه,هرچی میخواد بشه بشه

هرچی میخواد بگه بگه

هرچی میخواد بشه بشه

راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم

راز دلم را گفتم این رو جواب شنفتم

تو زائری پسر چقدر نادونی اومدی زیارت یا كه چش چرونی

گفتم به اون زیارتی كه رفتم

قسم به اون عبادتی كه كردم

قسم به اون قفل و دخیل كه بستم

بعده خدا من تو رو میپرستم

 

 

با هم دست زدیم و قنبل مبارک همایونی رو تکون دادیم.

 

 

قیافه همسایه روبرویی:خنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه
19 شهریور 92 23:20
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
دایی محسن
20 شهریور 92 0:40
شادی جان هر مطلبی رو ننویس, یکم فکر آبروی ما رو هم بکن عزیزم


شهرام هم همش میگه!!!
الناز مامان طاها
20 شهریور 92 0:42
اخه خاله جان باصفاتر از اينجا نبود اين مامان شادي هم كه در همه حال پايه ست خلاصه كه كلي مادر و دختر حال كردين دخملي مهمون اومد خونتون تعارف نكني بشينه اينجا


نظر منم همینه الناز جون. ولی خوب این فسقلی ها ساز خودشونو میزنن.
مامان تینا و رایان
20 شهریور 92 8:26
قربون قنبل همایونیش..من نمیدونم این بچه ها تو تووالت چی میبینن که یه لحظه هم توش نمیزارن تنها بشینیم...اینجاشو یواشکی بخونمن جدیدا در دستشویی رو باز میزارم..اگه ببندمش رایان از بس گریه میکنه نمیفهمم دارم چیکار می کنم)

آره والله. منم آرزو به دلم مونده.
آمنه
20 شهریور 92 13:34
بسیار عالی

دل آدم باس خوش باشه خواهر !


بلهههههههه
مامان آرتین
21 شهریور 92 1:08
كلي مادر و دختر حال كرديناااااااا
مامان شادی جان چه خوبه اینقدر پایه ایی


جات خالی زینب جون.
مامان سهند و سپهر
21 شهریور 92 8:06
اين كار و سهند و سپهرم مي كنند با اين تفاوت كه وقتي من داخل دستشويي هستم ميان مينشينن . دوتايي آواز مي خونن تا من بيام


باز خوبه که گریه زاری نمی کنن