آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

بوسه شفا بخش.

1392/5/26 16:31
نویسنده : شادی
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برنامه آب بازی داشتیم. همه چیز خوب پیش رفت و حسابی شالاپ شلوپ کردیم در پایان من آب استخرو خالی می کردم و آوینا داشت بازی میکرد که یهو با باسن مبارک روی این فرود اومد:


 

طفلک دردش اومد و طبق این قانون که هر جای آوینا اوف میشه ما باید محل مورد نظر رو ببوسیم تا خوب بشه، این بار هم اشاره کرد که ببوسمش.خنثی

حالا لامصب با یک بوس هم خوب نشد و من مجبور شدم عمل مورد نظر رو چندین بار انجام بدم تا بهبودی حاصل بشه و رضایت بده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تینا و رایان
26 مرداد 92 16:38
هاهاها..قنبل مبارک اوف شده بود جوجو؟بوسه شفا بخش مامان خوبش میکنه...
ماچ خاله شادی هم بی تاثیر نیست فقط مواظب باش یهو دیدی به جای بوس محل مورد نظرو گاز گرفت


گاز؟؟؟؟خاله شادی گاز؟؟؟؟
دایی محسن
26 مرداد 92 18:32



شازده امیر و رها بانو
27 مرداد 92 3:56
الهی بگردم آوینای نازم اوف شده عزیزم اشکاتو نبینماااا من که میگم فقط بوسه بای مامانه که شفا بخشه والا خودم که یه موقعهایی وقتی رهارو میشورم دلم میخواد گازش بگیرمخدارو چه دیدی شاید اگه آوینا هم پیشم بود همینکارو میکردم باهاشاااا


قربونت مریم جان.
مامان سهند وسپهر
27 مرداد 92 8:59
واااااااااااي عزيزم چه با مزه . چه سعادتي نصيبت شد ماماني الهي بگردم. خب بچه عوف شده بود ديگه

تو رو خدا ببین چجوری اسباب خنده ملت شدیم ها!!!
آمنه
27 مرداد 92 19:09



الناز مامان طاها
24 آبان 92 22:20
صبا
17 مهر 93 14:36
او yes yes yes yes
شادی
پاسخ