آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهار زندگی من

آوینا و بیماری و شیرین زبونی

1392/5/2 19:19
نویسنده : شادی
295 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا امروز بعد از دو روز و نیم به اعتصاب غذاش پایان داد و چند قاشق غذا خورد. باز هم خدا رو شکر.

امروز بردیمش دکتر، که بعد از معاینه تشخیص داد که احتمالا یک بیماری ویروسی هست و باید صبور باشیم.

 

در عین اینکه اصلا  انتظار جواب نداشتم ازش پرسیدم مامان جون غذا برات چی درست کنم؟ آوینا جواب داد : ما . بعد از کلی پرسش و پاسخ، فهمیدم منظورش ماکارونی است.

 

توی آشپزخونه بودم که شنیدم میگه بِده، بِده،بِده. سرمو چرخوندم تا ببینم چی میخواد. دیدم ریموت تلویزیون رو برام آورده (منظورش این بود که بگیر) بعد هم که ازش گرفتم گفت: مَمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شازده امیر و رها بانو
10 تیر 92 1:58
سلام شادی جان انشاالله آوینا جونم زود زود بهتر از اولش میشه تا مامان ی رو خوشحال کنه برای آوینای عزیزم و مامان گلش


مرسی مریم جان مهربانم.
مامی آوید
10 تیر 92 11:38
سلام عزیزم
خدا حفظ کنه آوینا گلی رو که اینقدر ناز و ملوسه...
بلاش دور باشه ...امان از این ویروسا که به جون این بچه های بی زبون میفتن...منم قبل از عید یک هفته گیر یه بیماری ویروسی بودم که تب و گلاب به روتون اسهال از عوارضش بود...
بوسسسسسسسسسس
راستی لینکتون کردم...


ممنون گلم. من هم شما رو لینک می کنم.