آویناآوینا12 سالگیت مبارک

بهار زندگی من

این روزهای آوینا

1395/8/16 12:35
نویسنده : شادی
744 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا: مامان تا تولد من چقدر مونده؟

من: الان فصل پاییز هستیم. بعد فصل زمستانه. بعدش که بهار اومد تولد تو میشه.

آوینا: مامان من میخوام امسال تولدمو شیراز بگیرم. همه رو دعوت می کنیم شیراز.

 

پ.ن:زیبا چند سال دیگه احتمالا تولدشو میخواد جزایر قناری بگیره.

آوینا: مامان من دلم میخواد برم فضا، موجودات فضایی رو ببینم.

من: آدم ها برای اینکه به فضا برن سوار سفینه میشن.

آوینا: وقتی رفتیم اهواز به بابا میگم یکی درست کنه. بابا با چکش درست میکنه . من و تو هم میشینیم نگاهش می گنیم. وقتی آماده شد با هم میریم به فضا.

**************************************

آوینا: خاله مصی، من دوست دارم وقتی بزرگ شدم مثل مامانم بشم.

خاله مصی: میدونی مامان شادی شغلش چیه؟؟؟

آوینا: نه ... نمی دونم.... ولی دلم میخواد مثل مامان شادی بشم.

 

پ.ن: وقتی مصی جون اینو برام تعریف کرد هم خیلی خوشحال شدم و هم خیلی به فکر فرو رفتم. امیدوارم بتونم  همیشه الگوی خوبی برات باشم دخترم.

 

پسندها (3)

نظرات (4)

فریده
16 آبان 95 12:57
چقدر دخترمون شیرین زبونه ، خداحفظش کنه . آخ جون پس تولد شیراز برگزار می شه ، می تونید خانه ما بگیرید ، یا خانه مامانم ، هر جا که شما پسند کردید ، به حرف دخترمون احترام بذارید و این بار شیراز بگیرید .
شادی
پاسخ
مرسی فریده جان. ممنونم از محبتت. والا این بچه ها هر روز یه نظری میدن و بعد هم نظرشون عوض میشه ولی اگه تا موقع تولدشون همچنان اینو میخواست، حتما سعی می کنیم یه برنامه شیراز بزاریم. برای دوست گلم
مامان فرخنده
16 آبان 95 14:12
سلام شادي جون توروخدا داشتيد شيراز تولد ميگرفتيد ماراهم دعوت كنيد چون من از شهر شيراز خيلي خيلي خوشم مياد مردم فوق العاده خونگرمي دارند توي جزاير قناري راه دوره نميام سوالي كه مليسا هم همش از من ميپرسه تا تولدم چقدر مونده وجالب اينكه ميگه من پاييز وزمستون را دوست ندارم بگو برند خونشون بذار بهار بياد عزيزززززم دوست داره مثل مامانش مهربون وهنرمند بشه
شادی
پاسخ
سلام عزیزمممم. چشم حتما
سیما
17 آبان 95 21:48
ماشاالله چه قدر دختر شیرین زبونی آره خداییش منم یکی از آرزوهام توی بچگی همین بود که برم فضا اگه سفینه آویناجون آماده شد بگید تا منم بیام
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. لطف داری. پس حتما خبرتون می کنیم.
عمه فروغ
1 آذر 95 13:33
ای جوووووووونم به آوینای شیرین زبون حتما همین طوره شادی جون و شما میتونید براش الگوی خوبی باشید
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم فروغ جان. امیدوارم که این طوری باشه