آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

شیرین عسلم

1395/6/8 9:49
نویسنده : شادی
596 بازدید
اشتراک گذاری

جا مونده از روزهایی که تهران بودیم

یک بار من کارم بیرون از خونه طول کشید و تماس گرفتم تا مامان اینا ناهارشونو بخورند. سر ناهار گویا همه بعد از چیدن میز آماده خوردن میشن که آوینا خانم میگه: یکی بیاد به من غذا بده.

مامانم سریع میخواد جابجا بشه که بهش غذا بده که آوینا میگه: من میخوام " یک خانم جوان" به من غذا بده!!!!سکوت (منظورش خاله مصی بوده)

پ.ن: نمی دونم بچه ها چه برداشتی از پیری و بالارفتن از سن دارند که این همه درمقابلش موضع گیری می کنند!!!!

-------------------------------------

سوالات فلسفی  موقع خواب

آوینا: مامان

من: بله

آوینا: مامان این چه وضع زندگیه که ما داریم؟؟؟؟

من: تعجب مگه چجوریه؟

آوینا: همش مهد کودک، مهد کودک،مهد کودک،مهد کودک، مهدکودک ..... تعطیلات ، تعطیلات. مهد کودک،مهدکودک، مهدکودک، مهدکودک، مهدکودک، تعطیلات ، تعطیلات.....

من: متوجه نمیشم آوینا؟؟؟؟ پس چکار کنیم.

آوینا: من اینجور زندگی کردنو دوست ندارم.... یعنی چی آخه؟؟؟؟ من دوست دارم همش تو خونه بمونم.

پ.ن: کلا یه مدتیه ما هر شب از این صحبت ها داریم و کلا هم به نتیجه نمیرسیم.سکوت

پسندها (4)

نظرات (5)

فریده
10 شهریور 95 8:44
آفرین دقیقا می دونه که 5 روز باید بره مهد کودک و 2 روز تعطیله . آوینا جون خیلی باهوشه ، ایشالا سالم و شاد باشه.
شادی
پاسخ
ممنونم فریده جان
مامان فرخنده
10 شهریور 95 11:02
آوينا شيرين زبون واقعا براي منم سواله چرا مليسا از افراد پير ميترسه هرچقدر هم باهاش صحبت ميكنم قانع نميشه از پيري متنفره عزيززم اين فسقل هم پي برده كه چقدر روزها تكراي شدند ولي خيلي زود به اين نتيجه رسيد بوس براي آوينا ناز ومامان شادي گل
شادی
پاسخ
ای بابا ... مثل اینکه بین همه بچه ها مشترکه.
مامان راحله
16 شهریور 95 17:24
ای جانم
شادی
پاسخ
عمه فروغ
21 شهریور 95 10:00
ای جووونم به آوینای شیرین زبون دخترک ما هم هیچ علاقه ای به افراد مسن نداره.فک کنم این حس بین همه بچه ها مشترک باشه
شادی
پاسخ
قربونت عزیزم بله متاسفانه انگار این حس در همه بچه ها هست.
ژ یـــــــ♡ــــــنــــا
29 شهریور 95 15:16
ای جونمممممممممممم اخرش اسم این فسقل خانوم خوشکل چشه؟؟بهار-لوسی یا اوینا؟ ماشالا خیلی خوشکله عزیزممممممممم
شادی
پاسخ
ممنونم عززیم. فعلا که اسمش دقیقا مشخص نیست.