آویناآوینا12 سالگیت مبارک

بهار زندگی من

ما و آوینا و آینده

1396/4/17 16:19
نویسنده : شادی
274 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا دوست داره در آینده فضانورد و دیرین شناس بشه.البته در کنارش میخواد دکتر بشه تا بتونه حرکت بچه ها رو تو شکم مامان هاشون ببینه. به غواصی هم علاقمنده. خلاصه خیلی سرش شلوغه.

چند وقت پیش ازش پرسیدم، آوینا جون تو که در آینده میخواهی چند تا شغل داشته باشی، اون وقت فرصت میکنی به دیدن من و بابا بیایی؟؟؟

آوینا: آره مامان. من برای تو و بابا یک صندلی چرخ دار میخرم و شما رو اینور و اون ور میبرم.

من:قه قهه

پ.ن1: ممنون از دوستان که مرتب به وبلاگم سر میزنن و نظر میزارن. و عذر خواهی میکنم که گاهی دیر به دیر به اینجا سر میزنم. چون این روزها خیلی سرم شلوغه.

پ.ن2: ما توی اینستا هم هستیم و اگه دوست داشتین ما رو با shadi.em میتونید فالو کنید.

پسندها (3)

نظرات (4)

ساعت نیک
17 تیر 96 19:35
مامان فرخنده
18 تیر 96 10:46
چه دختر پرمشغله ای حالا خوبه قراره با صندلی چرخدار شماها را بچرخونه حداقل شما هم تفریح میکنید مثل من نمیشید که همش باید بچه داری کنم خدا عاقبت ما پدرو مادرها با این دهه نودیها بخیر بگذرونه
عمه فروغ
18 تیر 96 13:43
سلام شادی جان هزارماشالله به آوینا گلی به به چه برنامه های خوبی هم برای آیندش داره ان شالله که به همه خواسته هات برسی گل دختر
فریده
19 تیر 96 9:51
صندلی چرخ دار ، امان از دست این بچه ها ، بازم خوبه به فکرتون هست . ولی واقعاً از خدا می خوام اول بچه هامون صحیح و سالم باشن و بعد خودمون . ببوس آوینا جونِ خوش زبان رو