آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

دغدغه های مادرانه

1392/5/2 19:20
نویسنده : شادی
279 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر آلرژی، آوینا غذای مخصوص به خودش رو میخوره ما هم غذای خودمون و تا حالا هم نخواسته از غذای ما بخوره.

امشب پای اسپاگتی درست کردم و من و شهرام رفتیم که عین قحطی زده ها ترتیبشو بدیم که برای اولین بار  آوینا هم ازش خواست و حتی به خاطرش گریه کرد. اصلا حواسم نبود آوینا ماکارونی دوست داره . غذامون چون پنیر داشت نتونستیم بهش بدیم.

جیگرمون کباب شد، شهرام مجبور شد آوینا رو ببره توی اتاق تا من غذامو بخورم و من هم بعد از بلعیدن سریع غذا جامو با شهرام عوض کردم. ولی غذا توی گلومون گیر کرد .

خدایا!!!! خیلی سخت بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شازده امیر و رها بانو
7 تیر 92 7:52
عزیز دلم انشاالله خوب بشی بتونی هرچی دوست داری بخوری گلمبرای مامانی و اوینای گل


ممنون عزیز دلم.