آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی من

روز پدر

1394/2/12 12:23
نویسنده : شادی
436 بازدید
اشتراک گذاری

دخـتــَــر کـه بــاشی

میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته

 

کاردستی آوینا برای روز پدر

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان راحله
12 اردیبهشت 94 15:32
آفرین گلم
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
13 اردیبهشت 94 7:59
به آوينا گلي كه با اين كاردستي كلي بابا شهرامش را خوشحال ميكنه
شادی
پاسخ
ممنون از لطفت گلم.
آویسا
13 اردیبهشت 94 9:33
آفرین آوینای عزیزم
شادی
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان بهار و نگار
17 اردیبهشت 94 20:06
ای عزیز دلم ...چه دخملی مهربونی ...
شادی
پاسخ
ĸoѕαr
18 اردیبهشت 94 14:00
سلام خاله شادی خوشحال میشم بهم سربزنید>>>
شادی
پاسخ
میام پیشت عزیزم.
ĸoѕαr
19 اردیبهشت 94 15:25
سلام خاله من شمارو لینک کردم خوشحال میشم منو هم لینک کنید.دختر گلم. من مادر یک دختر 3 ساله هستم همراه با یک عالمه مشغله و گرفتاری. و اگه خیلی هنر داشته باشم بتونم به دوستای هم سن و سال آوینا جون سر بزنم تا شرمنده شون نشم. ولی اگه فرصت کنم حتما به وبلاگت میام
مامان
2 خرداد 94 9:38
آفرین گلم خدا حفظت کنه ایشالله
شادی
پاسخ