آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی

1394/2/13 8:57
نویسنده : شادی
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا از بعد عید تصمیم جدی گرفتم که روی دوزبانه شدن آوینا بیشتر کار کنم و مدتی طول کشید تا بتونم برنامه مدونی بر اساس شرایط و گرفتاری های خودم و علایق آوینا تنظیم کنم. توی این مدت کاردستی ها و برنامه هامون هم در جهت قرار گرفتن آوینا در محیط زبان انگلیسی بوده!

کاردستی مربوط به شعر

ten green bottles hanging on the wall

اینا چند نمونه از  کاردستی هایی هستن که برای یادگیری اشکال و رنگها درست کردیم! 

 

 

 

و کاردستی روز پدر

پسندها (1)

نظرات (6)

آویسا
13 اردیبهشت 94 9:34
بسیار عالی خیلی هم خوبه
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرخنده
13 اردیبهشت 94 12:45
خيلي خوبه من كه از قيچي و كاغذ متنفرم باور كن يه كاردستي بلد نيستم درست كنم از همون بچگي كاردستي و نقاشيم در حد زير صفر بود الان هم وقتي مليساميگه نقاشي برام بكش فقط بلدم خونه بكشم ولي بگم رنگ آميزيم خيلي خوبه كارنامه مهدم را دارم نقاشي را زده خوب ولي رنگ‌اميزي را زده خيلي عالي. شادي جونم آفرين به شما كه اينقدر هنرمندي
شادی
پاسخ
فرخنده جون شما همیشه لطف داری عزیزم. من عاشق کارها و هنرهای دستی هستم.
مامان هلیا
14 اردیبهشت 94 7:59
آفرین به مامان شادی و آوینا جون هنرمند به خدا اینقدر میخوام وقتی میام وبتون ایشاا... موفق باشین عزیزم
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم. ایشالا هلیا حون که بزرگتر شد شما هم انجام بدین و لذت ببرین.
مامان راحله
15 اردیبهشت 94 17:53
شادی
پاسخ
مرجان
16 اردیبهشت 94 1:49
مثل همیشه عالی و با حوصله..برای یادگیری زبان دوم یه کم زود نیست؟البته نظرات زیادی در این مورد هست موندم کدوم محقق درست میگه بعضیا یادگیریه زبان دوم از هشت سالگی به بعد توصیه میکنن
شادی
پاسخ
بله اموزش مستقیم قرار بگیرند. منم سعی می کنم برنامه هامون بر مبنای بازی و سرگرمی و افزایش خلاقیت باشه به طوری که فقط گوشش آشنا بشه و در محیط قرار بگیره.
مرجان
16 اردیبهشت 94 1:50
راستی شادی جان ما به نی نی وبلاگ اسباب کشی کردیم ادرسمون همینه
شادی
پاسخ
مبارکههههههههههه عزیزم.