آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

بهار زندگی من

آوینا و شله زرد

1394/2/12 0:17
نویسنده : شادی
384 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا موقع خوردن شله زرد در خانه ی اقوام

 

آوینا: مامان استخوون هاشو دربیارم؟؟؟

من: استخوون؟؟؟؟ تعجب آهان ... دخترم اینا خلال بادوم هستن!!!

.

.

.

 

آوینا:  مامان من خاکِش رو هم خوردم!!!

من: خاکِش؟؟؟؟تعجب دخترم اینا دارچین هستن!!!!

 

پ.ن: و سوالات اساسی !!!!!!!

آیا آوینا دفعه اولشه که شله زرد میخوره؟ خیر دفعه اولش نیست!

آیا دفعه های قبل در مورد محتوای شله زرد مخصوصا استخوان و خاک،  به آوینا توضیح داده نشده؟ بله، من همیشه در مورد محتوا و مواد داخل غذاها به آوینا اطلاعات میدم.

نتیجه اخلاقی: این بچه ها یک مجموعه بی نظیر برای بردن آبرو و حیثیت آدم هستن!!!!

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان زهره
12 اردیبهشت 94 10:10
ای دختر نازززززز
شادی
پاسخ
آویسا
12 اردیبهشت 94 10:13
شادی
پاسخ
مامان راحله
12 اردیبهشت 94 15:33
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
13 اردیبهشت 94 7:58
قربونت بشم چه تعبيري كرده شله زرد راغ شادي جون قشنگ ضايعت كرد اينا بچه هاي دهه نود هستند مهارت خاصي در ضايع كردن پدر و مادر دارند اينو هيچ وقت فراموش نكن
شادی
پاسخ
والا چی بگم. من خودم زیاد شله زرد درست نمی کنم ولی مامانم خیلی براش درست میکنه و کاملا براش آشنا بود
مامانی
16 اردیبهشت 94 1:46
شادی جون یه احتمال دیگه هم باید در نظر گرفت شاید میخواسته از شله زرد میزبان ایراد بگیره مثلا میخواسته بهش بگه اصلا این معجون شبیه شله زرد نیست
شادی
پاسخ
والا چی بگم
مامان بهار و نگار
17 اردیبهشت 94 20:07
رودل کردم لز بس خندیدم
شادی
پاسخ
عزیزم. خوشحالم که با اومدن به وبلاگمون دلت شاد شده.
مامان زهرا
19 مهر 94 15:52
آوینا جون خیلی نازه خدا حفظش کنه
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم..