آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بهار زندگی من

بازم عینک

1392/10/7 22:51
نویسنده : شادی
287 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز غرق در مطالعه بودم که آوینا خیلی بی مقدمه ولی کاملا محترمانه عینکم رو از چشمم برداشت و روی دِراور گذاشت و گفت:

مامان..... عینی..... بالا (یعنی مامان من ترجیح میدم عینکت روی دراور باشه.

من داشتم خودمو از غرق مطالعه در می آوردم تا واکنش مناسبی نشون بدم که آوینا عینک خودشو آورد گذاشت روی چشمم و گفت:

مامان..... این عینی.....

 

البته من بهش حق میدم. عینک آوینا خیلی قشنگ تره. احتمالا دفعه بعد یک فریم گل منگولی با سلیقه آوینا انتخاب می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارساجونی
8 دی 92 10:43
مسلما سلیقه آوینا بهترینهبعدشم خب مامانی خودت که خودتو نمبینی آوینا بیشتر شما رو میبینه پس به نظرش احترام بذارو یه عینک گل مگولی برا خودت بخر
مامان سهند و سپهر
8 دی 92 10:46
عسیسسسسسسسسسسسسسم خوشگل با نمک فلفلی من
مامان تینا و رایان
8 دی 92 13:12
فسقلی از الان اعمال سلیقه می کند..قربون شیرین زبونی هاش
مانلی
8 دی 92 17:29
قربون این آوینا برم که برا مامانش سلیقه به خرج میده
الناز مامان طاها
11 دی 92 20:14
سليقتو عشق است خاله جان