آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

ترانه درخواستی

1392/7/13 23:32
نویسنده : شادی
661 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا و دایی محسن که به هم میرسند،  به صورت خود جوش بساط رقص و شادی راه میفته. به این ترتیب که محسن با دست روی میز، و یا هر چیزی که بشه ازش صدا درآورد، ضرب میزنه و میخونه و آوینا هم حرکات موزون انجام میده.

امشب هم طبق روال معمول، محسن شروع به خواندن کرد


آوینا: دادا .............. آئوش

محسن: چی؟؟متفکر و دوباره به خواندن ادامه داد.

 

آوینا:دادا ................آئوش

محسن: آهان...... آهویی دارم خوشگله؟؟؟؟

 

آوینا : تائید با تکان سر.

 

و دوباره محسن:

آهویی دارم خوشگله، فرار کرده زدستم
دوریش برایم مشکله، کاشکی اونو میبستم
ای خدا چه کار کنم، آهومو پیدا کنم
ای چه کنم، وای چه کنم، کجا اونو پیدا کنم
کاشکی اونو میبستم .کاشکی اونو می بستم

 

 

 اینم (چِرا) شخصیت عروسکی محبوب آوینا

 

پ.ن: محسن تصمیم گرفته تمام ترانه های چِرا رو حفظ کنه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز مامان طاها
14 مهر 92 0:20
چه خواهرزاده و دایی با هم جورن،خدا واسه هم حفظشون کنه


بله خیلی همو دوست دارن.
شازده امیر و رها بانو
14 مهر 92 0:20
ای جونم
آفرین به دایی محسن که در شاد کردن آوینای عزیزم نقش پررنگی داره چقدرم آوینا قشنگ این شعر و اجرا میکنه


بله خیلی با هم خوش هستن
مامان سهند و سپهر
14 مهر 92 8:06
آخ خوش به حال آوينا جوني كه يه دايي مهربون داره.

سهند و سپهر كه دايي ندارن


ای جان. دیگه چه میشه کرد. امیدوارم خاله داشته باشن. چون آوینا خاله نداره.
مامان تینا و رایان
14 مهر 92 9:08
همونطور که قبل گفتم افسوس که بچه های من دایی ندارن خدا حفظش کنه که با دخملی بازی میکنه. این بوس هم برای خانوم قرتی

خصوصی هم داری خانومی




بله واقعا داشتن دایی برای آوینا نعمت بزرگیه
مامان تینا و رایان
14 مهر 92 21:54
خصوصی داری عزیزم
مامان پارساجونی
14 مهر 92 23:51
واقعا خوشبحال آوینا جون که دایی مهربون داره محمد پارسا که دایی نداره ولی بجاش 3 تا خاله مهربون داره
آمنه
15 مهر 92 23:16
بهله!
مامان گلشيد
17 مهر 92 13:30
گلشيد منم چرا رو خيلي دوست داره مخصوصاً آهنگ تولدت مبارك رو