آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی

1394/3/3 21:56
نویسنده : شادی
2,397 بازدید
اشتراک گذاری

این اسپایدر ما بی خانمان بود. این هفته براش جا و مکان درست کردیم و فرستادیمش سر خونه و زندگیش.چشمک

سفارش بیسکویت آوینا خانم! در تمام مراحل ورز دادن و قالب زدن و ... مشارکت داشت و کلی هم کیف کرد.

 

کتلت یکی از غذاهای مورد علاقه آویناست. امروز ازم خواست توی درست کردنش مشارکت داشته باشه. تا حالا از کارهایی که از نزدیک با گاز در تماس هست، اجتناب میکردم. ولی امروز به این نتیجه رسیدم با رعایت فاصله می تونم این اجازه رو بهش بدم!

و جالب اینکه امروز خیلیییی بیشتر از همیشه غذاشو خورد.زیبا

 

از فرصت تو خونه موندن آوینا در دوران آبله مرغان استفاده کردم و آوینا رو فرستادم تو تراس!

اسم برنامه مون هم این بود: هر کاری دوست داری انجام بده!

و این خیلی برام گرون تموم شد!!!

اولش رنگ کردن محدود به کاغذ بود. بعد کم کم اطرافش، روی زمین، روی بند رخت، روی صورتش، روی لباسش، روی صورت من و....

بعدش آب ریختیم کف زمین و با هم رفتیم توش و بپر بپر کردیم.

بعد آوینا رفت حموم ادامه آب بازی و .... و من بِشور و بِساب !!!!

 

پ.ن: چند روز پیش داشتم با یک روانپزشک صحبت میکردم، به شدت تاکید میکرد که اینجور برنامه ها در تخلیه هیجانات و تنش های کودکان موثر است. به شرطی که توش بکن و نکن نباشه! آزادی کامل.

پسندها (4)

نظرات (7)

nilia
3 خرداد 94 23:41
سلام دوست نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی وبلاگ رای بدی لطفا عدد1 رو به 1000891010 ارسال کن مرسی
bahar
4 خرداد 94 9:44
سلام آفرین به صیر وحوصله شما خانوم باسلیقه با فرزندتون من خواننده دائمی وبلاگ شما هستم
شادی
پاسخ
ممنون دوست عزیز. باعث افتخار منه. وقتی خوانندگان وبلاگم میان و نظر میدن و ابراز خوشنودی میکنن، خیلی انرژی می گیرم.
مامان فرخنده
4 خرداد 94 10:20
كاملا با نظر اون روانپزشك موافقم حالا مليسا از اين رنگهاي انگشتي خوشش نمياد چون دستش كثيفش وهي ميگه مامان بشور
شادی
پاسخ
فرخنده جون، به نظر من اینا وسواس هایی هست که بچه ها از پدر و مادر و محیط میگیرن، آوینا هم اوایل اینطوری بود.دایما میگفت مامان دستم کثیف میشه، .... ولی چندین بار که برنامه رو اجرا کردیم دیگه واقعا از ته دل بازی میکنه.
رعنا فرسادبخش
4 خرداد 94 11:59
خيلي خيلي كار با ذوقي هست خدا رو شكر كه حوصله به خرج ميدين
شادی
پاسخ
ممنونم. نظر لطف شماست عزیزم. ممنون که به ما سر زدین.
مامانی
7 خرداد 94 11:29
بله دیگه اینجاس که باید گفت دختر کو ندارد نشان از مادررر انشالا این جشنواره به عکس لیانا کد بده..کد آوینا و لیانارو باهم مسیج میزنم
شادی
پاسخ
مامانی
7 خرداد 94 11:31
تکمیا این عنکبوت عالیییییییییییه ولی اون کفشدوزکهارو از دستش نجات بده من عاشق کفشدوزکم
شادی
پاسخ
نمیشه خوب. عنکبوتمون گرسنه است.
مامان الهام
19 مهر 94 10:35
خوشم میاد از کارات و فرصتهایی که به دخترت میدی با اجازت لینکت میکنم که همیشه بیام بخونمت
شادی
پاسخ
ممنون از لطفت... خیلی هم عالیه. ما خوشحال میشیم